Przetargi.pl
Dostawa 125 ton węgla oraz 30 ton koksu na potrzeby kotłowni lokalnych placówek oświatowych podległych gminie Strzelce Opolskie

Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Wałowa 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4049400 , fax. 077 4049419
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania
    ul. Wałowa 5 5
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 077 4049400, fax. 077 4049419
    REGON: 53104600500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa 125 ton węgla oraz 30 ton koksu na potrzeby kotłowni lokalnych placówek oświatowych podległych gminie Strzelce Opolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 125 ton węgla oraz 30 ton koksu na potrzeby kotłowni lokalnych placówek oświatowych podległych Gminie Strzelce obejmująca: 1) dostawę węgla - sortymentu orzech, klasa - uziarnienie powyżej 25mm, zawartość popiołu max 7%, wartość opałowa Qir/kJ/kg - min 30000, zawartość siarki - max 0,8%, w ilości 82 ton do następujących placówek: L.p. Placówka dostawa (tony) 1 Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Strzelcach Opolskich 11 2 Publiczna Szkoła Podstawowa w Błotnicy Strzeleckiej 1 3 Publiczna Szkoła Podstawowa w Dziewkowicach 2 4 Publiczne Przedszkole w Dziewkowicach 6 5 Publiczne Przedszkole w Dziewkowicach oddział zamiejscowy Błotnica Strzelecka 2 6 Publiczne Przedszkole w Dziewkowicach oddział zamiejscowy Warmątowice 16 7 Publiczne Przedszkole Nr 8 w Strzelcach Opolskich oddział zamiejscowy w Szymiszowie 8 8 Publiczne Przedszkole Nr 4 w Strzelcach Opolskich oddział zamiejscowy w Szczepanku 4 9 Publiczne Przedszkole Nr 5 w Strzelcach Opolskich oddział zamiejscowy w Rożniątowie 3 10 Publiczne Przedszkole w Rozmierce 4 11 Publiczne Przedszkole w Rozmierce oddział zamiejscowy Rozmierz 5 12 Publiczne Przedszkole w Rozmierce oddział zamiejscowy w Suchej 2 13 Zespół Placówek Oświatowych w Kadłubie - Przedszkole Osiek 12 14 Publiczne Przedszkole w Kadłubie - oddział zamiejscowy w Grodzisku 6 Razem 82 2) dostawę węgla - sortyment groszek - eko, klasa-uziarnienie 5-25 mm, zawartość popiołu max 5%, wartość opałowa Qir/kJ/kg - min 26000, zawartość siarki - max 0,6% w ilości 43 ton do następujących placówek: L.p. Placówka dostawa (tony) 1 Publiczna Szkoła Podstawowa w Rozmierce 10 2 Publiczne Przedszkole Nr 5 w Strzelcach Opolskich oddział zamiejscowy w Szymiszowie 8 3 Przedszkole Publiczne w Kadłubie 15 4 Publiczne Gimnazjum w Szymiszowie 10 Razem 43 3) Dostawa koksu klasa - uziarnienie powyżej 25mm, zawartość popiołu max 10,5%, wartość opałowa Qir/kJ/kg - min 27000, zawartość siarki - max 0,65% w ilości 30 ton do następujących placówek: L.p. Placówka Dostawa (tony) 1 Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Strzelcach Opolskich 8 2 Publiczna Szkoła Podstawowa w Dziewkowicach 17 3 Publiczne Przedszkole w Dziewkowicach oddział zamiejscowy Błotnica Strzelecka 1 4 Publiczne Przedszkole Nr 8 w Strzelcach Opolskich oddział zamiejscowy w Szymiszowie 1 5 Publiczne Przedszkole w Rozmierce oddział zamiejscowy w Rozmierzy 3 Razem 30
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadającą uprawnienia do wykonywania działalności oraz wszelkich czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, - posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie analizy informacji sprawdzenia załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wg reguły: spełnia - nie spełnia. - W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) warunki wymienione w pkt. 9 muszą być spełnione przez każdego z członków konsorcjum osobno. Z przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki uczestnictwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) wykaz wykonanych ( minimum1 dostawa) dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującym wartość, przedmiot, datę wykonania i odbioru oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zastały wykonane należycie, d) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 ustawy PZP ( wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków uczestnictwa na podstawie analizy informacji zawartych w: - kserokopii odpisu z właściwego dla danego podmiotu rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykazie wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, obejmującym wartość, przedmiot, datę wykonania i odbioru oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy zastały wykonane należycie, - oświadczeniach oferenta. Zamawiający wykluczy wykonawcę z przedmiotowego postępowania w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strzelceopolskie.pl/bip/index.php?id=1117
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach