Urząd Gminy w Karsinie ogłasza przetarg
- Adres: 83-440 Karsin, ul. Długa 222
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6873322 , fax. 058 6873120
- Data zamieszczenia: 2013-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Karsinie
ul. Długa 222 222
83-440 Karsin, woj. pomorskie
tel. 058 6873322, fax. 058 6873120
REGON: 00053966700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.karsin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 120 zestawów komputerowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem o minimalnych parametrach opisanych w Załączniku nr 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, do SIWZ. Zestawy komputerowe zostaną przekazane w ilości 60 sztuk (typ 1) dla gospodarstw domowych oraz w ilości 60 sztuk (typ 2) dla jednostek podległych-szkół z terenie Gminy Karsin. 2. Dostawy należy zrealizować do następujących placówek: a) Urząd Gminy w Karsinie ul. Długa 222-60 zestawów przeznaczonych dla gospodarstw domowych; b) Zespół Szkół Nr 1 w Karsinie-25 zestawów komputerowych; c) Zespół Szkół Nr 2 w Wielu-21 zestawów komputerowych; d) Szkoła Podstawowa w Osowie-14 zestawów komputerowych. 3. Wszystkie urządzenie i sprzęt musza posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole. Wszystkie elementy przedmiotu dostawy muszą być wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Sanepid, muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w szkole. Nie mogą zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników. 4. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem. Na każde żądanie Zamawiającej Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów całą dokumentację techniczną wraz ze wszystkimi deklaracjami zgodności, atestami, certyfikatami, w tym certyfikatem CE. 5. Wyposażenie powinno zapewnić funkcjonalność i standard oraz tworzyć jednolitą stylistyczna całość, estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji. 6. Wymagany okres gwarancji: minimum 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określać warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. 7. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: 14 dni od podpisania umowy 2013 r. 9. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV) przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony kodami: 30 21 33 00-8, 48 00 00 00-8. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. 12. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie towarów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 13. Na realizację zamówienia Zamawiający planuje wykorzystać środki pozabudżetowe. Niniejsze zadanie sfinansowane zostanie w ramach projektu Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu Gminy Karsin w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu-eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wymagania dotyczące wadium 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł. (Słownie: osiem tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Inwestora Bezpośredniego tj. Urzędu Gminy w Karsinie, Bank Spółdzielczy w Czersku Oddział Karsin nr 49 8147 0002 2600 1313 2000 0090. 4) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz - należy załączyć do oferty, przy czym kopię należy trwale złączyć z ofertą (zał. nr 7), a oryginał złożyć w sekretariacie. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9) Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10) Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11) Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://karsin.ires.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu przeznaczonego do komunikacji na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu przeznaczonego do komunikacji na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Gdańsku
Dodano: 2016-05-21 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego dla Wydziału Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Kartuzach
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa 3 sztuk tabletów wraz z systemem operacyjnym
Dodano: 2015-11-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją pod wskazanym adresem
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa trzech zestawów komputerowych i jednego urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz drukarek wraz z instalacją pod wskazanym adresem
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa trzech zestawów komputerowych i jednego urządzenia wielofunkcyjnego..
Dodano: 2015-11-02 - Dostawa trzech zestawów komputerowych i jednego urządzenia wielofunkcyjnego.
Dodano: 2015-10-22