Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ogłasza przetarg
- Adres: 00-207 Warszawa, Pl. Krasińskich 2/4/6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5818816 , fax. 022 5818813, 5818829
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
Pl. Krasińskich 2/4/6 2/4/6
00-207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5818816, fax. 022 5818813, 5818829
REGON: 01636509000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 11 sztuk skanerów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa 11 sztuk fabrycznie nowych, nieużywanych skanerów, wg Opisu przedmiotu zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia - do Specyfikacji Istotnych W - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: (art.22 ust. 1 pkt.1; 2; 3; 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych) 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zmówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w rozdz. VII. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z Ofertą (Załącznik nr 1 do SIWZ): 1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) i ewentualnie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom postawionym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wypełniony Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa urządzeń medycznych, numer sprawy P/242/2015/SZ/WIM/MON - 120/ZP/15
Dodano: 2015-10-09 - SKANER 3D WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2015-10-01 - DOSTAWA CZYTNIKA DO MACIERZY DNA WRAZ Z ZESTAWEM URZĄDZEŃ DO HYBRYDYZACJI KWASÓW NUKLEINOWYCH, AMPLIFIKATOREM DO PROWADZENIA REAKCJI ILOŚCIOWEGO PCR W CZASIE RZECZYWISTYM ORAZ SPECJALISTYCZNYM OPROGRAMOWANIEM DO STATYSTYCZNEJ ANALIZY ZMIAN W UKŁADACH BIOLOGICZNYCH
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa zintegrowanego stanowiska laboratoryjnego wspomagającego proces modelowania przestrzennego z wykorzystaniem techniki inżynierii odwrotnej (Reverse Enginnering)
Dodano: 2015-09-11 - Dostawa skanera optycznego do pracowni digitalizacji wraz z oprzyrządowaniem
Dodano: 2015-08-27 - Dostawa kompletu infrastruktury naukowo - badawczej do zrobotyzowanego frezowania dużych obiektów na podstawie dokumentacji 3D, uzyskanej z precyzyjnego skanowania mikro i małych modeli
Dodano: 2015-06-15 - ZAKUP I DOSTAWA SKANERA DO DIGITALIZACJI OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH 2D, Postępowanie znak: ZZP-72/15
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa skanerów laserowych ( 2 szt.) Postępowanie nr WEiTI/16/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-02-17 - ZAKUP I DOSTAWA SKANERA DO DIGITALIZACJI OBIEKTÓW ZABYTKOWYCH 2D Postępowanie znak:ZZP-199/14
Dodano: 2014-11-19