Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-016 Rzeszów, ul. Mochnackiego 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7470246 , fax. 17 8523601
- Data zamieszczenia: 2014-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
ul. Mochnackiego 4 4
35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 7470246, fax. 17 8523601 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacie.straz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ochrona przeciwpożarowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 10 kpl. urządzeń do mycia i suszenia sprzętu ochrony dróg oddechowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 kpl. urządzeń do mycia i suszenia sprzętu ochrony dróg oddechowych. 1.Myjka powinna umożliwiać bezpieczne, automatyczne mycie z dezynfekcją zabrudzonych masek oraz ich elementów. Myjka powinna umożliwiać jednoczesne mycie minimum 3 masek pełnotwarzowych w temperaturze min. od +40 do +80 0C. Myjka musi posiadać, zamkniętą komorę myjącą, wyposażoną w system mycia ultradźwiękowy na bazie płynnego detergentu posiadającego atest PZH oraz system wstępnego podgrzewania roztworu. Minimalna objętość komory roboczej winna wynosić 45 litrów. 2.Suszarka powinna umożliwiać automatyczne suszenie min. 6 masek pełnotwarzowych lub innych elementów masek, w trybie wymuszonego obiegu powietrza. W komorze suszarki powinny się mieścić jednocześnie dwa kosze stanowiące wyposażenie myjki. Obudowa suszarki powinna być kroploszczelna, wykonana ze stali nierdzewnej (dopuszcza się wykonanie osłony tylnej komory z blachy ocynkowanej). Pomiędzy ścianami komory roboczej i obudowy powinno być wypełnienie termoizolacyjne. Minimalna objętość komory roboczej winna wynosić 150 litrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429247202
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.podkarpacie.straz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną