Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8215261 , fax. 061 8215566
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3 3
61-767 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8215261, fax. 061 8215566
REGON: 00068449300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja rzadowa zespolona
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa 100 licencji do systemu ochrony sieci komputerowej LAN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 licencji do systemu ochrony sieci komputerowej LAN obejmującego: - dostawę 100 szt. licencji oprogramowania systemu antywirusowego Trend Micro OfficeScan Client/Server Standard 10.0 (lub równoważny) na okres 3 lat według wymagań określonych w załączniku nr 3 do SIWZ Minimalne wymagania techniczno - funkcjonalne OfficeScan - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487600003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądać od wykonawcy wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt 4 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3, zastępuje je się dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy złożenia oświadczeń obowiązują odpowiednio. 5. Spełnienie minimalnych wymagań techniczno - funkcjonalnych dla Office Scan zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup licencji programu antywirusowego
Dodano: 2016-03-16 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę aktualizacji baz sygnatur wirusów dla posiadanego i wdrożonego w latach ubiegłych programu antywirusowego ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite w ilości 7000 licencji w okresie od 31/01/2016 do 30/01/2017,nr sprawy 907/PN/01/16
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa kontynuacji licencji do oprogramowania antywirusowego G-Data EndpointProtection - (ochrona 160 stacji roboczych oraz 10 serwerów) lub dostawa równoważnego oprogramowania antywirusowego.
Dodano: 2015-04-23 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę aktualizacji baz sygnatur wirusów dla posiadanego i wdrożonego w latach ubiegłych programu antywirusowego ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite w ilości 7000 licencji w okresie od 31/01/2015 do 30/01/2016, nr sprawy 907/PN/01/15
Dodano: 2015-01-05 - Przedłużenie licencji na system ochrony antywirusowej
Dodano: 2014-09-05 - Dostawa oprogramowania dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu z podziałem na 2 części
Dodano: 2014-06-30 - PN 10/04/2014 - oprogramowanie
Dodano: 2014-04-11 - Sukcesywna dostawa aktualizacji baz sygnatur wirusów dla posiadanego i wdrożonego w latach ubiegłych programu antywirusowego ESET Endpoint Antivirus NOD32 Suite w ilości 7000 licencji na okres 1 roku, nr sprawy 907/PN/03/14
Dodano: 2014-01-08 - Zakup i dostawa serwisu do urządzeń bezpieczeństwa sieciowego oraz oprogramowania antywirusowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6.
Dodano: 2013-11-05 - Zakup i dostawa serwisu do urządzeń bezpieczeństwa sieciowego oraz oprogramowania antywirusowego do Powiatowego Urzędu Pracy w Turku przy ul. Komunalnej 6
Dodano: 2013-10-10