Przetargi.pl
DOSTAWA 1000KG MATER - BI CE03A LUB BIODEGRADOWALNEGO SUROWCA RÓWNOWAŻNEGO, KTÓRY BĘDZIE UMOŻLIWIAŁ MODYFIKOWANIE WYTŁACZANEJ FOLII PŁASKIEJ BIODEGRADOWALNEJ, A NASTĘPNIE JEJ TERMOFORMOWANIE

Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6500044 w.149, 123 , fax. 056 6500333
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Inżynierii Materiałów Polimerowych i Barwników
    Ul. M. Skłodowskiej - Curie 55 55
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6500044 w.149, 123, fax. 056 6500333
    REGON: 00004456900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipts-metalchem.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA 1000KG MATER - BI CE03A LUB BIODEGRADOWALNEGO SUROWCA RÓWNOWAŻNEGO, KTÓRY BĘDZIE UMOŻLIWIAŁ MODYFIKOWANIE WYTŁACZANEJ FOLII PŁASKIEJ BIODEGRADOWALNEJ, A NASTĘPNIE JEJ TERMOFORMOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA 1000KG MATER - BI CE03A LUB BIODEGRADOWALNEGO SUROWCA RÓWNOWAŻNEGO, KTÓRY BĘDZIE UMOŻLIWIAŁ MODYFIKOWANIE WYTŁACZANEJ FOLII PŁASKIEJ BIODEGRADOWALNEJ, A NASTĘPNIE JEJ TERMOFORMOWANIE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 oraz 2 ustawy p.z.p. 2. Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie z art. 22 ust.1 p.z.p - załącznik nr 2 do SIWZ c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca będzie korzystał z potencjału lub osób pochodzących od innych podmiotów. 3. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.impib.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach