Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie ogłasza przetarg
- Adres: 62-510 Konin, ul. Zakładowa 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2453095 , fax. 063 2422229
- Data zamieszczenia: 2009-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
ul. Zakładowa 4 4
62-510 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2453095, fax. 063 2422229
REGON: 31050869000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostaw podręczników (ZP-47/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest zamówienie na dostawę podręczników w zakresie określonym w punkcie 2 SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach, wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w oparciu o ocenę czy zostały one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4.3 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy P.z.p. 4.4 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25, ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych). 4.5 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.6 Zgodnie z art. 23 ust. P.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (załącznik nr 1 i/lub 2) następujące oświadczenia lub dokumenty: 5.1.1 Oświadczenie, że spełnia wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego z tytułów wymienionych w art. 24 ust 1 i 2 P.z.p., (wg wzoru -załącznik nr 3) 5.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.3 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), 5.1.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do ofert należy dołączyć: a) Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 5.1.1 (w odniesieniu do pkt 4.1.4) i w pkt 5.1.2 dla każdego wykonawcy z osobna, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji danego podmiotu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.arrkonin.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA WYKONANIA PODRĘCZNIKA DOBRYCH PRAKTYK
Dodano: 2016-04-25 - zakup i dostawa podręczników i literatury anglojęzycznej w ramach Projektu UAM ponadnarodowe i interdyscyplinarne rozwiązania XXI wieku dla studentów do Biblioteki Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa przy ul. Umultowskiej 89 a w Poznaniu Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Dodano: 2015-09-09 - Zakup i dostawa podręczników i literatury anglojęzycznej w ramach projektu UAM ponadnarodowe i interdyscyplinarne rozwiązania XXI wieku dla studentów do Biblioteki Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa przy ul. Umultowskiej 89a w Poznaniu
Dodano: 2015-06-08 - Zakup i dostawa podręczników do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
Dodano: 2015-02-06 - Zakup i dostawa podręczników do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności - 2 części.
Dodano: 2014-11-21 - Wyprawka uczestników podstawowego kursu komputerowego
Dodano: 2014-10-09 - Wyprawka uczestników kursu ECDL START
Dodano: 2014-10-09 - Zakup podręczników do nauki religii w ramach zadania Zakup kompletów do nauczania (będących na stanie biblioteki) dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Gołańczy w klasach II-III oraz podręczników do klas IV-VI szkoły podstawowej i podręczników do klas I-III gimnazjum.
Dodano: 2014-07-17 - Zakup kompletów do nauczania (będących na stanie biblioteki) dla uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Gołańczy w klasach II-III oraz podręczników do klas IV-VI szkoły podstawowej i podręczników do klas I-III gimnazjum.
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa podręczników do Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności
Dodano: 2014-02-20