Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 324 42 58 , fax. 34 324 94 14
- Data zamieszczenia: 2020-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie
ul. Śląska 23
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 324 42 58, fax. 34 324 94 14
REGON: 24179414000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-slaskie.pl/bgtrczes
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie zestawu pomiarowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostarczenie zestawu pomiarowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem.Zestaw stanowi: 1) zestaw GNSS RTK - 2 szt., 2) tachimetr bezlustrowy - 4 szt. -zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Załączniku nr 1- Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38112100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych) w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego pn. "Dostarczenie zestawu pomiarowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem"– PEKAO SA I O. w Częstochowie nr konta: 84 1240 1213 1111 0010 3728 5307. w takim czasie aby pieniądze znalazły się na rachunku Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty – wyciąg bankowy. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie jeżeli Wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem złączona musi być wraz z ofertą. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA - zał. nr 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.2.1 SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Montaż urządzeń i dostawa oprogramowania służącego do monitoringu GPS floty pojazdów i maszyn użytkowanych przez jednostki organizacyjne Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
Dodano: 2021-07-05 - Montaż urządzeń i dostawa oprogramowania służącego do monitoringu GPS floty pojazdów i maszyn użytkowanych przez jednostki organizacyjne Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
Dodano: 2020-11-26