Przetargi.pl
Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkól Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkól Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich oraz dostarczenie materiałów edukacyjnych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkól Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich, a także dostarczenie ulotek informacyjnych dostosowanych dla osób słabo widzących i niedowidzących w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.

Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 939 379 , fax. 32 287 22 69
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
    ul. Bytomska 84
    41940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
    tel. 323 939 379, fax. 32 287 22 69
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie wyposażenia pracowni szkolnych w Zespole Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespole Szkól Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich, przeprowadzenie kursów dla uczniów i uczennic Zespołu Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkól Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich oraz dostarczenie materiałów edukacyjnych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkól nr 1 w Piekarach Śląskich oraz w Zespołu Szkól Techniczno – Zawodowych w Piekarach Śląskich, a także dostarczenie ulotek informacyjnych dostosowanych dla osób słabo widzących i niedowidzących w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej „Piekarskie szkoły zawodowe na medal - wsparcie dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych oraz Technikum nr 1 w Zespole Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich" nr RPSL.11.02.01-24-008B/17 realizowanym w ramach Priorytetu XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT w oparciu o umowę nr UDA.RPSL.11.02.01-24-008B/17-0 z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przeprowadzanie kursu na operatora wózków widłowych. Kurs operatora wózków widłowych dla mechanika samochodowego w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część II Przeprowadzenie kursu obsługi kasy fiskalnej. Kurs obsługi kasy fiskalnej dla technika ekonomisty i technika obsługi turystycznej, sprzedawcy w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich oraz Zespole Szkól Techniczno Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 38 uczniów/uczennic. Część III Przeprowadzeni kursu wizażu i stylizacji. Kurs wizażu i stylizacji dla fryzjerów w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część IV Przeprowadzeni kursu barman/kelner. Kurs barmana/kelnera dla kucharza w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część V Przeprowadzeni kursu programu „Płatnik” . Kurs obsługi programu „Płatnik” w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich oraz Zespole Szkól Techniczno Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 38 uczniów/uczennic. Część VI Przeprowadzenie kursu kucharza małej gastronomii. Kurs Kucharz Małej Gastronomii dla kucharza w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 10 uczniów/uczennic. Część VII Przeprowadzanie kursu prawa jazdy kategorii B. Kurs prawa jazdy kategorii B dla mechanika samochodowego w Zespole Szkól Techniczno - Zawodowych w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część VIII Przeprowadzanie kursu SEP. Kurs SEP dla technika elektryka w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 25 uczniów/uczennic. Część IX Przeprowadzenie kursu CISCO. Kurs CISCO dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część X Przeprowadzenie kursu IT Essentials. Kurs IT Essentials dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 15 uczniów/uczennic. Część XI Przeprowadzenie kursu grafiki komputerowej. Kurs grafiki komputerowej dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 20 uczniów/uczennic. Część XII Przeprowadzenie kursu programowania urządzeń mobilnych - Kurs programowania urządzeń mobilnych dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 30 uczniów/uczennic. Część XIII Przeprowadzenie kursu „W cyfrowej ciemni fotograficznej” - Kurs w cyfrowej ciemni fotograficznej - dla technika informatyki oraz technika cyfrowych procesów graficznych w Zespole Szkól nr 1 (Technikum nr 1) w Piekarach Śląskich dla 30 uczniów/uczennic. Część XIV Zakup i dostawa materiałów edukacyjnych dla uczniów i uczennic objętych projektem - 108 zestawów promujących projekt z logo unijnym składających się z: segregatora w twardej oprawie format A4, zeszyt (format A4, min 64 kart. w kratkę) i długopisu w metalowej oprawie wraz z projektem graficznym oznaczeń. Materiały muszą być oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na segregatorze, zeszycie i długopisie muszą być umieszczone oznaczenia projektu zgodne z dokumentem “Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.” Na długopisie oznaczenia z logami unijnymi w negatywie. Część XV Wydruk i dostawa ulotek informacyjnych dostosowanych dla osób słabo widzących niedowidzących. - dostarczenie 2 szt (2 zestawów materiałów) materiałów informujących o projekcie dla osób słabowidzących i niedowidzących. W każdym zestawie powinno znajdować się 100 (w sumie 200 szt) ulotek promujących projekt przygotowanych specjalną czcionką dla słabo widzących i niedowidzących. Treść ulotki musi zawierać: podstawowe dane o projekcie, tytuł projektu, informacja o współfinansowaniu ze środków unijnych, logotypy zgodne z “Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.”, wartość projektu, termin realizacji projektu, zakres realizacji projektu. Materiały muszą być oznaczone zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektu w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Na segregatorze, zeszycie i długopisie muszą być umieszczone oznaczenia projektu zgodne z dokumentem “Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.” Na długopisie oznaczenia z logami unijnymi w negatywie. Część XVI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni pojazdów samochodowych wycinaki, przecinaki - 1 kom., młotki ślusarskie - 3 szt.ł, piłka ręczna, różne rodzaje brzeszczotów - 1, nożyce, ręczne różne rodzaje - 1, zestaw pilników - 1, narzynki, oprawa do narzynek - 1, skrobaki różnego projektu - 3 szt., czujnik zegarowy z podstawką - 1, suwmiarka uniwersalna - 2 szt., suwmiarka cyfrowa - 1 szt., głębokościomierz suwmiarkowy - 1, głębokościomierz mikrometryczny - 1, klucz dynamometryczny zwykły i uchylny - 2, komplet szczelinomierzy - 1 zestaw, komplet promieniomierzy - 1 kom., średnicówka mikrometryczna - 1 szt., tester diagnostyczny, szczypce uniwersalne - 1 kom. , wkrętaki - 1 kom., klucze montażowe - 1 kom., przyrząd do montażu pierścieni tokowych - 1 szt., ściągacze do łożysk i kół zębatych - 1 szt., sprawdzian grzebieniowy do gwintów - 1 x , kątownik uniwersalny - 3 szt., liniał stalowy – 3 szt. , kątomierz uniwersalny cyfrowy - 2 szt. Część XVII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni do nauki w zawodzie sprzedawcy - kalkulator - 10 szt., czytnik kodów kreskowych - 5 szt., metkownica z taśmą jednorzędową - 3 szt., metkownica z taśmą dwurzędową - 3 szt., waga elektroniczna - 2 szt. Część XVIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej - krajalnica - 1 szt., waga elektroniczna 1 szt. Część XIX Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni fryzjerskiej - pomocniki - 6 szt., lokówka ceramiczna 25 mm- 1 szt., falownica 3D - 1 szt., prostownica do włosów suchych i mokrych - 1 szt., lokówka ceramiczna 32 mm - 1 szt., lodówka stożkowa - 1 szt. Część XX Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni informatycznej i diagnostyki komputerowej - wkrętaków - 12 zest., szczypce wydłużone proste - 12 zest., pęseta 12 szt., pendrive 32 GB 12 szt., dysk zewnętrzny 2 szt., mata antystatyczna 12 szt., listwa zasilająca - 12 szt., zasilacz 12 szt., pamięć RAM 12 szt., multimetr cyfrowy 12 szt., kartę post 12 szt. Część XXI Zakup i dostawa wyposażenia pracowni technika technik grafiki i poligrafii cyfrowej - obiektyw 4 szt., aparat 2 szt. Część XXII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni elektrycznej - przewody 12 szt. , końcówki 4 szt., wyłączniki 3 szt., łączniki 48 szt., przycisk dzwonkowy nadtynkowy 12 szt., hermetyczna puszka nadtynkowa 30 szt. listwa łączeniowa 80 szt., stycznik do zabudowy z rozdzielnicy 10 szt. wyłącznik bezpieczeństwa 10 szt., wyłącznik górny trójfazowy 10 szt., kontrolki faz 10 szt., zasilacz 230/24 6 szt., rozdzielnice 20 szt., gniazda trójfazowe 10 szt, wtyczka trójfazowa 10 szt., przekaźnik czasowy 10 szt.ł, przekaźnik z cewką 20 szt., stycznik 20 szt., termik dobrany do stycznika 6 szt, silnik 6, szt., silnik jednofazowa 6 szt., silnik indukcyjny 6 szt., lampa kanałowa 12 szt., licznik 6 szt., licznik trójfazowy 6 szt., koryto 20 szt., koryto instalacyjne 50 szt., koryto grzebieniowe 20 szt., przycisk na szynę TH 20 szt., wkrętarka akumulatorowa 6 szt., lutownica 6 szt., wiertarka z uchwytem 1 szt. , wiertarka z uchwytem SDS 1 szt., szlifierka stołowa 1 szt., szlifierka kątowa 1 szt., wyrzynarka 1 szt., ręczna praska 12 szt., szczypce płaskie 6 szt., obcinaczki boczne 6 szt., nóż elektryka 6 szt., imadło ślusarskie 2 szt., zestaw wkrętaków 6 szt., zestaw kluczy 2 szt., zestaw kluczy nimbusowych 2 szt., wiórowa płytowa montażowa 10 szt., płyta kartonowo - gipsowa 10 szt., kompresor 1 szt., tinol 1 szt., kalafonia lutownicza 1 szt. Część XXIII Zakup i dostawa wyposażenia pracowni informatycznej - tester zasilaczy ATX,BTX - 6 szt., dysk twardy magnetyczny 1 TB - 5 szt, dysk twardy magnetyczny 2 TB , łącznik UTP - 10 szt., wtyk RJ45 10 szt. , ściągacze – 6 szt., narzędzie uderzeniowe LSA - 10 szt., zaciskarka 6 szt., wielofunkcyjny tester 2 szt., wielofunkcyjny tester z wyświetlaczem LCD - 4 szt., kabeltrut UTP -10 szt., gniazda 100 szt., patchpanel 19 - 5 szt., patchpanel 10 20 szt. patchcord 2m - 50 szt., router 300 Mbps - 6 szt., router Xdsl - 6 szt., switch 8 portów 6 szt. , switch 16 portów - 4 szt., switch 24 portów – 4 szt., organizer kabli listwa - 1 szt., tacka kabli 1 szt., organizer kabli 1U - 1 szt., szafka 9U – 1 szt. , panel wentylacyjny - 1 szt., zasilacz ATX 450W - 4 szt, listwy zasilające 5 gniazd - 5 szt., serwer 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w /w zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dla części od I do XIII: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części), 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. b) dla części od XIV do XV: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części). 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. c) dla części od XVI do XXIII: 1) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (odrębnie dla każdej części) wraz z wykazem oferowanego sprzętu, 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 7.1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale 6.5.1) i 6.5.4) SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach