Przetargi.pl
„Dostarczenie, wymiana i konfiguracja przełączników sieciowych z oprogramowaniem oraz wykonanie pomiaru z sieci dla Urzędu Gminy Michałowice”

GMINA MICHAŁOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MICHAŁOWICE
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Reguły, woj. mazowieckie
    REGON: 013269290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostarczenie, wymiana i konfiguracja przełączników sieciowych z oprogramowaniem oraz wykonanie pomiaru z sieci dla Urzędu Gminy Michałowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wymianą i konfiguracją przełączników sieciowych z oprogramowaniem oraz wykonanie pomiaru z sieci w budynku Urzędu Gminy Michałowice.2. Wykonawca w ramach Przedmiotu umowy:1) Dostarczy nowe 25 przełączniki sieciowe jednego producenta typu PoE z czego:a) 15 szt. 48 portowych, b) 2 szt. 16 portowy, c) 8 szt. 8 portowe. Producent dostarczonych urządzeń musi znajdować się w kwadracie liderów Gartnera dotyczącym przełączników sieciowych w ciągu ostatnich 3 lat Oferowany model nie może być wprowadzony na rynek wcześniej niż w 2019. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe, które nie służyły do celów demonstracyjnych, ani nie były wykorzystywane wcześniej przez innego użytkownika, wolnych od wad fizycznych i prawnych, a także obciążeń prawnych osób trzecich, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia. Nie mogą pochodzić z wystaw.2) Wymieni dostarczone urządzenia 48 portowe w miejsce istniejących przełączników z zachowaniem konfiguracji. Wymiana odbędzie się w dzień wolny od pracy Urzędu Gminy w terminie ustalonym z Zamawiającym.3) Wykona instalację i konfigurację oprogramowania centralnego zarządzania dostarczonymi przełącznikami.4) Przeprowadzi szkolenie 4 osób Przedstawicieli Zamawiającego z podstawowych czynności możliwych do zastosowania w zamontowanych urządzeniach. 5) Wykonana i udokumentuje pomiar około 500 istniejących połączeń sieciowych pomiędzy serwerownią a gniazdami sieciowymi, wykona dokumentację w formie papierowej i elektronicznej(edytowalnej) zaktualizowanej architektury fizycznej.6) Zapewni serwis wsparcia powdrożeniowego w języku polskim minimum 30 dni od daty zakończenia prac.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w „Szczegółowej specyfikacji przedmiotu”, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu spełniającego wszelkie wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa i normach mających zastosowanie do Przedmiotu umowy oraz normy i wymagania techniczno-eksploatacyjne obowiązujące na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii Europejskiej; kompletnego i gotowego do pracy – użycia, zgodnie ze swym przeznaczeniem - bez dodatkowych jakichkolwiek zakupów i inwestycji ze strony Zamawiającego.5. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez ich producenta kanału dystrybucji w UE.5. Wykonawca jest zobowiązany do:1) wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami mającymi zastosowanie,2) zapewnienia odpowiednich zasobów kadrowych oraz zaplecza technicznego i sprzętowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia.6. Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić pracowników Zamawiającego skierowanych przez niego do obsługi przedmiotu zamówienia, w terminie maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od dnia instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż do dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium w wysokości: 2.400,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) doświadczenie Wykonawcy:Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej dostawę:• przynajmniej pięciu rozwiązań sieciowych z urządzeń, w których zastosowano co najmniej: 4 urządzenia 48 portowe, użycie urządzeń PoE, konfiguracji „stakowania”, VLAN, okablowania światłowodowego, użycie dedykowanego oprogramowania zarządzającego siecią, wykonano pomiary sieci.Zamawiający za spełniający warunek uzna:1) zastosowanie wszystkich powyższych rozwiązań w jednym lub kilku zamówieniach,2) wykonanie dostaw w ramach jednej lub kilku umów.UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-01

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach