Przetargi.pl
Dostarczenie usługi wsparcia technicznego producenta posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania do wirtualizacji i kopii zapasowych maszyn wirtualnych

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75-453 Koszalin, ul. Śniadeckich 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2016-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2 2
    75-453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 00000170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie usługi wsparcia technicznego producenta posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania do wirtualizacji i kopii zapasowych maszyn wirtualnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostarczenie usługi wsparcia technicznego producenta posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania do wirtualizacji i kopii zapasowych maszyn wirtualnych w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Formularzach cenowych stanowiących Załącznik nr 2/I, 2/II do SIWZ. Dostarczenie usługi subskrypcji i wsparcia technicznego Producenta dla oprogramowania przeznaczonego do wirtualizacji serwerów wyprodukowanego przez Producenta. Przez dostarczenie usługi subskrypcji i wsparcia technicznego rozumie się zapewnienie świadczenia przez Producenta lub autoryzowanego przedstawiciela Producenta usługi subskrypcji umożliwiającej aktualizację oprogramowania do najnowszej dostępnej wersji, jak również dostęp do niższych wersji oprogramowania oraz usługi wsparcia technicznego i obsługi incydentów technicznych. Zaoferowana usługa wsparcia technicznego Producenta oprogramowania nie może powodować ani utraty licencji posiadanych przez Zamawiającego. Musi też zapewnić pełną kompatybilność z posiadaną platformą. Zaoferowany poziom wsparcia technicznego ma umożliwić dostęp do konsultacji, zgłaszania i usuwania usterek, drogą elektroniczną i telefonicznie oraz obejmować prawo do bezpłatnego otrzymywania nowych wersji oprogramowania bez zmniejszenia praw Zamawiającego z posiadanych licencji. Zadanie I - Dostarczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego produktów VMware vSphere. 1. Contract ID 40798578 -Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 6 Enterprise Plus for 1 processor (VS-EPL-G-SSS-A) - 10 CPU 2.Contract ID 40798578 -Basic Support Coverage Academic VMware vCenter Server 6 Standard for vShpere 6 (VCS6-STD-G-SSS-A) - 1 szt. 3. Contract ID 42160287 -Basic Support Coverage Academic VMware vSphere 6 Enterprise for 1 processor (VC-ENT-G-SSS-A) - 1 CPU Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia usługi wsparcia technicznego na okres 48 miesięcy licząc od dnia przekazania zamawiającemu przedmiotu zamówienia. Zadanie II - Dostarczenie usługi wsparcia dla posiadanego przez Zamawiającego produktów Veeam Backup & Replication. 1. Veeam Backup & Replication for VMware Standard - 12 sockets (CPU) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia usługi wsparcia technicznego na okres 48 miesięcy licząc od dnia przekazania zamawiającemu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 72611000-6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tu.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach