Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00608 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
- Data zamieszczenia: 2018-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190
00608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
REGON: 1251326200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie usługi asysty technicznej i subskrypcji oprogramowania PALO ALTO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usługi asysty technicznej i subskrypcji (ATiK) oprogramowania PaloAlto do urządzenia PA-3020; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania, dla którego zostanie dostarczona usługa ATiK wraz z rodzajem wymaganego ATiK’u - znajduje się w Załączniku nr 1 do Wzoru Umowy - Rozdział II SIWZ. Zakres usługi ATiK ma być określony na poziomie nie niższym niż standardowy/podstawowy, na warunkach określonych przez producenta oprogramowania. Usługa ATiK zostanie dostarczona bezpośrednio przez producenta oprogramowania lub przez jego autoryzowanego przedstawiciela. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71356300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda dokumentów
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego urządzeń DWDM Transmode przez okres 24 miesięcy oraz godzin eksperckich w ramach opcji
Dodano: 2024-07-16 - Usługa wsparcia producenta dla pamięci masowej Dell Unity 300
Dodano: 2024-04-09 - Serwis pogwarancyjny dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych wraz z przełącznikami SAN/LAN
Dodano: 2024-03-29 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla użytkowanych przez Zamawiającego portali
Dodano: 2024-03-12 - Wsparcie techniczne dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania do planowania finansowego i controllingu
Dodano: 2024-02-29 - „Świadczenie usługi w zakresie obsługi technicznej obiektów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie”
Dodano: 2024-02-19 - Serwis pogwarancyjny dla infrastruktury serwerowej i macierzy dyskowych wraz z przełącznikami SAN/LAN
Dodano: 2023-12-08 - Usługi przeglądów i wsparcia technicznego dla systemu zarzadzania i monitoringu R&M Inteliphy
Dodano: 2023-11-17 - Przedłużenie wsparcia dla użytkowanych serwerów wraz z ich rozbudową
Dodano: 2023-11-13 - Przedłużenie wsparcia dla użytkowanych serwerów wraz z ich rozbudową
Dodano: 2023-09-29