Przetargi.pl
Dostarczenie środków do utrzymania czystości i jakości wody na obiekcie Krytej Pływalni i Pływalni Sezonowej w Jarosławiu.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. gen. Władysława Sikorskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 621 56 58 , fax. 0-16 621 56 58 wew. 27
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 5 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 621 56 58, fax. 0-16 621 56 58 wew. 27
    REGON: 00033086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie środków do utrzymania czystości i jakości wody na obiekcie Krytej Pływalni i Pływalni Sezonowej w Jarosławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków niezbędnych do funkcjonowania krytej pływalni i pływalni sezonowej MOSiR w Jarosławiu tj: a) kwasowy korektor wartości PH (zawierający dużo czynników aktywnych, nie generujący jonów chlorkowanych, nadający się do każdego systemu filtrującego, mogący być używany ze środkami dezynfekcyjnymi i produktami pomocniczymi stosowanymi do basenów) - w ilości 3000 kg/rok. b) chlor nieograniczony w pastylkach 7-mio gramowych do zastosowania w urządzeniach EASIFLO (szybko rozpuszczający się, posiadający formułę zawierającą stabilny środek przeciwosadowy, przy użyciu nie wytwarzający pyłu, nie zawierający kwasu izocyjanurycznego, zawierający powyżej 65% chloru, nadający się do każdego systemu filtracyjnego) - w ilości 1800 kg/rok c) flokulant w płynie ( do zastosowania z różnymi filtrami piaskowymi, mogący być używany ze środkami dezynfekcyjnymi i innymi produktami stosowanymi do basenów, nie zmieniający PH wody, skuteczny przy wartości PH w granicach 6,9 do 7,8 nie pieniący się, nie szkodliwy dla otoczenia) - w ilości 3100kg/rok
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243122202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wpłacić wadium w wysokości 1000 (tysiąc)zł. Dopuszczalna forma wniesienia wadium: - w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy nr 52 1240 2571 1111 0010 1985 6244.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) prowadzą działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia co najmniej 3 lata b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną