Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
- Data zamieszczenia: 2013-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
U. Kolejowa 2 2
43-190 Mikołów, woj. śląskie
tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
REGON: 24181949500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczenie pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów dla Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w ramach projektu SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn. SZANSA - Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie 1.Laptop - 3 szt. 2.Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 3.Aparat telefoniczny - 1 szt. 4.Aparat telefoniczny z identyfikacją numerów - 1 szt. 2. Obowiązki Wykonawcy: 1.Zapoznanie się z dokumentacją niezbędną przy realizacji projektu (projektową, organizacyjną, itp.). 2.Współpraca z koordynatorem projektu pn. SZANSA-Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie oraz z innymi pracownikami zatrudnionymi w projekcie. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do: Zrealizowania zamówień i dostarczenia ich przedmiotu na adres wskazany przez Zamawiającego znajdujący się na terenie gminy Mikołów; Realizowania usług zgodnie z życzeniem Zamawiającego i na jego wskazanie w zakresie części 3 i 4; Stworzenia protokołów zdawczo-odbiorczych zrealizowanych dostaw. 4.Wykonawca jest zobowiązany do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się ceny oferty oraz z warunkami wykonania zamówienia. 5. Wszystkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców na równi z pracami wykonanymi samodzielnie. 7.Dostarczone komplety materiałów muszą być spakowane w kartony oraz opisane wg miejsca dostawy. 8.Osobą uprawnioną do odbioru kompletu materiałów jest Wojciech Małysa. 9.Strony uznają wykonanie zamówienia w dniu obustronnego podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez zastrzeżeń w siedzibie Zamawiającego. Osobą uprawnioną do podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego ze strony Zamawiającego będzie Kierownik Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie lub osoby przez niego pisemnie wyznaczone. 10.W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Zamawiający będzie uprawniony do odmowy podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego, do czasu usunięcia uwag i prawidłowego dostarczenia przez Wykonawcę całości przedmiotu umowy, wolnego od wszelkich wad. 11.W przypadku zgłoszenia uwag dotyczących ilości lub jakości przedmiotu umowy, Wykonawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych, dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy wolny od wad, zgodny co do ilości i jakości z zamówieniem. 12.Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń, będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 13.Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy, płatne będzie w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA WYDZIAŁU MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZEGO AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa notebooków
nr sprawy: DZP.381.69.2016.DW
Dodano: 2016-07-05 - Część 1 zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego komputerów przenośnych z systemem operacyjnym klasy PC. Część 2 zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego akcesoriów komputerowych
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa laptopa z systemem operacyjnym, pakietem biurowym oraz urządzenia wielofunkcyjnego, na potrzeby realizacji projektu pn. OWES subregionu południowego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 /Europejski Fundusz Społeczny/
Dodano: 2016-06-21 - ZP-2380-165-47-2016 Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia.
Dodano: 2016-05-25 - DOSTAWA SPRZĘTU I CZĘŚCI KOMPUTEROWYCH - NR POSTĘPOWANIA KE/01/05/16
Dodano: 2016-05-25 - Zakup nagród rzeczowych dla programu lojalnościowego Rezerwujesz - zyskujesz - zakup wraz z dostawą laptopa Asus R556LB-XO153T i5-5200U/4GB/1TB/DVD/Win10GT940M
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa do siedziby zamawiającego jednakowych komputerów przenośnych
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa sprzętu komputerowego w modułach - BZP 001/06008/16
Dodano: 2016-02-08