Przetargi.pl
Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Górnośląskiej 108 w Rybniku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 32 4221247
  • Data zamieszczenia: 2015-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 32 4221247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie paliwa i eksploatacja kotłowni w budynku przy ul.Górnośląskiej 108 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest dostawa paliwa (węgiel opałowy) wraz z obsługą eksploatacyjną kotłowni w budynku w Rybniku przy ul. Górnośląskiej 108. Zamawiający przewiduje trwanie sezonu grzewczego przez maksymalny okres 259 dni (od 16.09.2015 r. do 31.05.2016 r.). Zamawiający przewiduje ograniczenie ilości dni trwania sezonu grzewczego w zależności od potrzeb. Zamawiający przewiduje czasowe wstrzymanie lub wznowienie sezonu grzewczego w zależności od warunków atmosferycznych powodujących konieczność czasowego zaprzestania lub dalszego dostarczania ciepła w celu ogrzania obiektu. Zamawiający z wyprzedzeniem co najmniej 1 dniowym zgłosi Wykonawcy (telefonicznie lub drogą mailową): 1) dzień rozpoczęcia i zakończenia sezonu grzewczego, 2) zawieszenie sezonu grzewczego, 3) wznowienie sezonu grzewczego. Zamówienie w zakresie usług. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę eksploatacyjną kotłowni w budynku byłej szkoły przy ul. Górnośląskiej 108 w Rybniku, zakup paliwa, jego dostawę do kotłowni, wywóz, składowanie i utylizację odpadów wytworzonych w procesie spalania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Budynek byłej szkoły składa się z części mieszkalnej, pomieszczeń szkolnych oraz sali gimnastycznej. Kotłownia wyposażona jest w 3 kotły c.o. o mocy powyżej 50 kW każdy, posiadające urządzenia regulacyjno-zabezpieczające - naczynie zbiorcze systemu otwartego. Zamawiający przewiduje zużycie paliwa w sezonie grzewczym (w okresie trwania umowy, tj. od 16.09.2015 r. do 31.05.2016 r.) w ilości ok. 102 ton paliwa - groszku energetycznego. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zakup paliwa stałego (groszek energetyczny), 2) bieżąca dostawa paliwa stałego, 3) bieżące usuwanie żużlu, 4) zabezpieczenie stałej obsługi kotłowni, 5) odpowietrzanie instalacji, 6) cykliczne czyszczenie pieca i palników wraz ze wzrastającym zanieczyszczeniem, regulacja i fachowa konserwacja instalacji grzewczej gwarantująca bezusterkową, energooszczędną i przyjazną dla środowiska naturalnego eksploatację, 7) cykliczne sprawdzenie ciśnienia w instalacjach- dopełnianie wody, 8) sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa, 9) sprawdzenie działalności urządzeń regulujących i zabezpieczających, 10) sprawdzenie instalacji nawiewnej i wywiewnej dla potrzeb urządzeń grzewczych, 11) zgłaszanie awarii i usterek oraz szybkie ich usunięcie, 12) zgłaszanie potrzeb remontowych wynikłych w trakcie eksploatacji, 13) sporządzenie wykazu części zamiennych, 14) prowadzenie rozruchów okresowych, 15) utrzymanie w czystości urządzeń grzewczych, pomieszczenia kotłowni wraz z zapleczem, 16) utrzymywanie normowych temperatur w ogrzewanych pomieszczeniach, 17) prowadzenie zeszytu pracy kotłowni, 18) udokumentowanie w zeszycie pracy kotłowni przeprowadzanych czynności z krótkim opisem, podaniem daty oraz czytelnym podpisem osoby obsługującej kotłownię, 19) wykonanie ww. czynności we wszystkie dni kalendarzowe danego miesiąca w okresie objętym umową nie wyłączając dni ustawowo wolnych od pracy, 20) wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi kotłowni przez osobę/y posiadające kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru w ilości zgodnej z oświadczeniem Wykonawcy w ofercie, 21) złożenie wykazu osób wykonujących przedmiot zamówienia w zakresie obsługi kotłowni posiadających kwalifikacje do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 2 na stanowisku eksploatacji i dozoru wraz z kserokopią ww. kwalifikacji w terminach: a) pierwszy termin: 3 dni od daty zawarcia umowy, b) kolejne terminy: do 5dnia każdego miesiąca ( w okresie od 01.10.2015 r. do 31.05.2016 r.), 22) prowadzenie eksploatacji pod kątem utrzymania temperatur wewnętrznych normowych w 5 wyznaczonych pomieszczeniach w tym w 2 pomieszczeniach sali gimnastycznej i 3 pomieszczeniach byłej szkoły i wykonanie obowiązkowych kontroli: - dla temp. zewn. powyżej 00 C - 1 raz w tygodniu - dla temp. zewn. od 00 C do -50 C - 2 razy w tygodniu - dla temp. zewn. poniżej -50 C - 3 razy w tygodniu. Odczyt powyższych pomiarów powinien być dokonywany w kotłowni z zamontowanych w wyznaczonych pomieszczeniach czujników oraz zanotowany w zeszycie kontroli. Przekaz informacji z czujników temperatur może być przekazywany drogą przewodową lub bezprzewodową do pomieszczenia kotłowni. Koszt montażu czujników ponosi wykonawca. Pomieszczenia byłej szkoły i sali gimnastycznej są monitorowane za pomocą systemu alarmowego. 23) posiadanie w całym okresie objętym umową opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 70.000,00 zł, 24) podanie ilości spalonego paliwa (groszek energetyczny) w tonach za okres 16.09.2014 r. - 31.12.2014 r. w terminie do 05.01.2015 r. i okres 01.01.2015 r. - 31.05.2015 r. w terminie do 05.06.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość osób wykonujących zamówienie posiadające kwalifikacje do eksploatacji urządzeń,instalacj i sieci gr2 na stanowisku eksploatacji i dozoru
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach