Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
- Data zamieszczenia: 2020-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (89) 5232400, , fax. (89) 5272049
REGON: 00051431900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczenie niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie 16 sztuk niszczarek na potrzeby Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, tj.: 1) niszczarka typ I – 15 szt., 2) niszczarka typ II – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Opis znajdujący się w załączniku nr 3 do SIWZ zawiera minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 5. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w budynku Straży Granicznej na Morskim Przejściu Granicznym w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Kotwicza 2. 6. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach roboczych, w godzinach od 7.30 do 15.30, własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 7. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w ramach projektu nr PL/2018/PR/0027 pt. „Budowa i wyposażenie budynku SG w Elblągu usprawnieniem odpraw granicznych” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 9. Wykonawca umieści na dostarczonych niszczarkach, w miejscach uzgodnionych z zamawiającym, naklejki samoprzylepne z informacją o współfinansowaniu zakupu ze środków Unii Europejskiej. Szczegółowe wytyczne dotyczące informacji znajdujących się na naklejkach oraz ich wymiaru określa załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę – pełnomocnika, 4) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowaniu wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną