Przetargi.pl
Dostarczenie narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i obrabiarek stacjonarnych dla Pracowni Konserwacji Mebli i Drewna w Pałacu w Rogalinie.

Muzeum Narodowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-745 Poznań, Al. Marcinkowskiego 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8568132 , fax. 061 8515898
  • Data zamieszczenia: 2013-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Poznaniu
    Al. Marcinkowskiego 9 9
    61-745 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8568132, fax. 061 8515898
    REGON: 00027597800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnp.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i obrabiarek stacjonarnych dla Pracowni Konserwacji Mebli i Drewna w Pałacu w Rogalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i obrabiarek stacjonarnych dla Pracowni Konserwacji Mebli i Drewna w Pałacu w Rogalinie. Zamówienie podzielone jest na trzy części. I część zamówienia: 1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostarczenie narzędzi ręcznych dla Pracowni Konserwacji Mebli i Drewna w Pałacu w Rogalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opisu zawierającego parametry oferowanych narzędzi. 4. Miejsce dostarczenia - Pałac w Rogalinie, ul. Arciszewskiego 2. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się w dniu dokonania bezusterkowego, protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Numer klasyfikacji według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 44512000-2 II część zamówienia: 1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostarczenie elektronarzędzi dla Pracowni Konserwacji Mebli i Drewna w Pałacu w Rogalinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji technicznej oferowanych elektronarzędzi. 4. Miejsce dostarczenia - Pałac w Rogalinie, ul. Arciszewskiego 2. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się w dniu dokonania bezusterkowego, protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Numer klasyfikacji według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 42652000-1 III część zamówienia: 1. Przedmiotem III części zamówienia jest dostarczenie obrabiarek stacjonarnych dla Pracowni Konserwacji Mebli i Drewna w Pałacu w Rogalinie oraz ich montaż i uruchomienie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do siwz. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji technicznej dot. ofertowanych obrabiarek. 4. Miejsce dostarczenia - Pałac w Rogalinie, ul. Arciszewskiego 2. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia, z wyłączeniem stołu frontowego do pilarki formatowej oraz stołu czopowego do frezarki dolnowrzecionowej, gdzie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 7 - letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady. 6. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się w dniu dokonania bezusterkowego, protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Numer klasyfikacji według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 42642100-9. UWAGA! Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia jednocześnie lub na wybraną jedną część zamówienia lub na wybrane dwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 445120002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: na I cześć zamówienia (narzędzia ręczne): 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych), na II część zamówienia (elektronarzędzia): 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych), na III część zamówienia (obrabiarki): 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.09.2013r.. o godz. 10:30. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) w pieniądzu, przelewem na konto bankowe o numerze: 93 1500 1621 1216 2004 4411 0000, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Poręczenie / gwarancja musi: 1) być złożone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) być nieodwołalne, bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu banku/ firmy ubezpieczeniowej, 3) zawierać termin obowiązywania - minimum do końca okresu związania ofertą, 4) zawierać zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach, wynikających z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnp.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach