Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Wrzesińska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614264611 , fax. 614264611
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Gniezno
ul. Wrzesińska 83
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 614264611, fax. 614264611
REGON: 63001142100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.poznan.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie systemu klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Gniezno w 2020 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy związane z dostarczeniem, instalacją oraz uruchomieniem systemu klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Gniezno w 2020 r.” Dla zapewnienia komfortu w okresie letnim projektuje się układ klimatyzacyjny wykorzystujący technologię dwururowej instalacji chłodniczej. Układ klimatyzacji reguluje przepływ czynnika ziębniczego w zależności od bieżącego zapotrzebowania na chłód. Jednostka zewnętrzna pracuje na czynniku R410A, wyposażone są w hermetyczną sprężarkę inwerterową. Przyjęto układ klimatyzacji opartej o klimatyzację VRF opartą o klimatyzatory ścienne (10 szt.) dla pomieszczeń biurowo-administracyjnych na parterze i piętrze budynku. Instalacja pracuje w cyklu całorocznym. Nominalny zakres zewnętrznych temperatur pracy to latem -150C do + 480C zimą od -250C do +180C. Jednostki zewnętrzne chłodzone powietrzem (1 szt.). Układy dobrano dla temperatur dla lata: +300C /240C. Agregaty wyposażone w spiralne hermetyczne sprężarki inwerterowe DC typu Scroll. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: Projektem wykonawczym, Specyfikacją Techniczną, Przedmiarem stanowiącymi załączniki do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39717200-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr : PKO BP nr 32 1020 4027 0000 1102 1504 1401 z dopiskiem na blankiecie „Dostarczenie, instalacja oraz uruchomienie systemu klimatyzacji w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Gniezno w 2020 r.” Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy zdeponować w formie oryginału w kasie w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 03.11.2020 r. do godz. 08:30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia powinna ona być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2) nazwę postępowania; 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 4) kwotę gwarancji/poręczenia; 5) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy; 6) termin ważności gwarancji/poręczenia zgodny z terminem związania ofertą. 6. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kompletna oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy(wg wzoru - zał. nr 10 do SIWZ); . 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 1 (wg wzoru – zał. nr 3 do SIWZ); 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 2 (wg wzoru – zał. nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 3 (wg wzoru – zał. nr 7 do SIWZ); 6) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 (wg wzoru – zał. nr 6 do SIWZ), 16.2. Kompletna oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - zał. nr 1 do SIWZ); 2) kosztorys ofertowy(wg wzoru - zał. nr 10 do SIWZ); . 3) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 1 (wg wzoru – zał. nr 3 do SIWZ); 4) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 2 (wg wzoru – zał. nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z pkt 11.1. ppkt 3 (wg wzoru – zał. nr 7 do SIWZ); 6) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 (wg wzoru – zał. nr 6 do SIWZ), Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zawierać: a) oznaczenie postępowania, którego pełnomocnictwo dotyczy; b) oznaczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; c) wskazanie pełnomocnika; d) zakres pełnomocnictwa; e) podpisy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-23 - Zakup wraz z dostarczeniem i instalacją mobilnych urządzeń stabilizujących warunki mikrobiologiczne i mikroklimatyczne, tj. nawilżaczy, osuszaczy oraz stacji uzdatniania wody
Dodano: 2022-11-23 - Zakup wraz z dostarczeniem i instalacją mobilnych urządzeń stabilizujących warunki mikrobiologiczne i mikroklimatyczne, tj. nawilżaczy, osuszaczy oraz stacji uzdatniania wody
Dodano: 2022-10-26 - zakup, dostawa montaż klimatyzatora
Dodano: 2021-05-25 - dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu.
Dodano: 2020-09-02 - Dostawa i montaż klimatyzatorów ściennych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
Dodano: 2019-10-01 - Dostawa i montaż klimatyzatorów ściennych w budynku głównym Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
Dodano: 2019-09-18 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH DO POMIESZCZEŃ WSKAZANYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2019-07-23 - Zaprojektowanie, dostawa oraz montaż instalacji klimatyzacji w budynku Straży Miejskiej Miasta Poznania.
Dodano: 2019-06-05 - DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH DO POMIESZCZEŃ WSKAZANYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2019-05-22