Przetargi.pl
Dostarczenie i posadzenie 284 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 118 713 , fax. 566 118 622
  • Data zamieszczenia: 2020-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 118 713, fax. 566 118 622
    REGON: 59690300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie i posadzenie 284 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadania pn.: „Wykonanie nasadzeń drzew na terenie Torunia – etap I” w następującym zakresie: 1) dostarczenie i posadzenie roślin w lokalizacjach, gatunkach, ilościach i parametrach zgodnych opisem zawartym we wzorze umowy i załączniku nr 1do umowy - w terminie do dnia 30.04.2020r., 2) pielęgnacja wszystkich posadzonych roślin, zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej, w tym w szczególności: a) w okresie spoczynku (listopad – marzec) – przegląd drzew 2 razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca), naprawa i uzupełnianie opalikowania drzew, poprawa i uzupełnianie wiązań, pionizowanie, kontrola wilgotności podłoża (w razie potrzeby podlewanie rano w ilości 50l/drzewo); b) w okresie wegetacji (kwiecień – październik) – podlewanie 2 razy w tygodniu w ilości 50l/drzew (rano lub wieczorem) przy zastosowaniu worków do kropelkowego podlewania typu treegator (montaż do 15.04. każdego roku pielęgnacji, demontaż worków do 15.11. każdego roku pielęgnacji), pielenie mis drzew min. 2 razy w miesiącu (w pierwszy i trzeci poniedziałek miesiąca) w przypadku drzew posadzonych w trawniku pielenie dotyczy tylko wykorowanej misy wokół drzewa wraz z odcięciem brzegów od trawnika, w przypadku drzew posadzonych w misach chodników należy wypielić całą nieutwardzoną powierzchnię, uzupełnianie ściółki do grubości 5 cm, naprawa i uzupełnianie opalikowania drzew, poprawa i uzupełnianie wiązań, pionizowanie, usuwanie odrostów, cięcia, nawożenie drzew wieloskładnikowym nawozem rozpuszczalnym w wodzie zaaplikowanym wraz z podlewaniem drzew w ilości zgodnej z zaleceniami producenta (w kwietniu), w razie potrzeb zwalczanie szkodników i patogenów; - w terminie do dnia 30.04.2023r. 2. Szczegółowa lokalizacja nasadzeń wskazana zostanie na etapie wykonywania przedmiotu umowy przez przedstawiciela Zamawiającego. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami do niego. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane wykonaniem usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: osób wykonujących czynności fizyczne związane z nasadzeniami i pielęgnacją roślin oraz obsługą mechanicznego sprzętu ogrodniczego Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: : część 1: 1 300 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) cześć 2: 1 850 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100) część 3: 950 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) część 4: 1650 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) część 5: 1550 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - na konto UMT nr62 1160 2202 0000 0003 3943 1400 z adnotacją: wadium: 13/2020: przetarg nieograniczony na dostarczenie i posadzenie 284 szt. drzew wraz z ich trzyletnią pielęgnacją na terenie miasta Torunia. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 2. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 2 wraz z tabelami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy) dla każdej z części, dla której wykonawca składa swoją ofertę. 5. Dowód wniesienia wadium (oryginał ) 6. Oświadczenia: - oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). - Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy składa oświadczenie jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców. Oświadczenie składane w przypadku zamiaru korzystania z podwykonawców – załącznik nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach