Przetargi.pl
Dostarczenie i montaż oraz uruchomienie systemu klimatyzacji w północnej stronie budynku administracyjnego ODR w Minikowie

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-122 Minikowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
  • Data zamieszczenia: 2013-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
    89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
    REGON: 09322274500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczenie i montaż oraz uruchomienie systemu klimatyzacji w północnej stronie budynku administracyjnego ODR w Minikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż oraz uruchomienie systemu klimatyzacji w północnej stronie budynku administracyjnego ODR w Minikowie. Do wykonania zamówienia przewidziano zastosowanie niezależnie działających klimatyzatorów składających się z jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych. Agregat umieszczony zostanie na zewnątrz budynku. Ciągi freonowe poprowadzone będą na korytarzu wzdłuż północnej ściany. Odprowadzenie skroplin z jednostek wewnętrznych przewiduje się poprzez przewody włączone przez otwory w ścianie wewnętrznej do istniejących rur spustowych lub pionów kanalizacji sanitarnej. Odprowadzenie to należy wykonać z grubościennych rur np. Nibco o średnicy DN25 łączonych na połączenia klejone wraz z wykonaniem odpowietrzenia ciągów oraz zasyfonowaniem poszczególnych ciągów. Przewody instalacji chłodniczej przewidziano z rur miedzianych o przeznaczeniu chłodniczym. Prowadzenie przewodów instalacyjnych z miedzi wykonać po ścianie w listwach ochronnych lub na zawiesiach, do jednostek wewnętrznych oraz stosowanie oryginalnych trójników dla danego systemu klimatyzacji. Jednostki wewnętrzne klimatyzatorów mocować do ścian poprzez uchwyty firmowe, z zastosowaniem odpowiednich przejść oraz mocowań. Wszystkie przejścia przez ściany i stropy wykonywać metodą przewiertów i zastosować rury osłonowe. Jednostkę zewnętrzną ustawić na podeście przy użyciu stop antywibracyjnych na podłożu z płyty betonowej. Jednostka zewnętrzna - całkowita moc chłodnicza 45 kW; napięcie sieci 400V Jednostki wewnętrzne: moc chłodzenia - 2.2 kW pobór mocy 15 W 11 SZT moc chłodzenia - 2.8 kW pobór mocy 16W 7 SZT moc chłodnicza - 3.6 kW pobór mocy 20 W 2 SZT napięcie zasilania: U =230V czynnik chłodniczy - R410A
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 3.000 złotych, słownie : trzy tysiące złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Ochrony Środowiska Nr rachunku : 98 1540 1027 2102 7501 6261 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostarczenie i montaż oraz uruchomienie systemu klimatyzacji w północnej stronie budynku administracyjnego ODR w Minikowie Kserokopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone również w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę i adres Wykonawcy; 3) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach