Przetargi.pl
dostarczenie 300 zestawów komputerowych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem wg specyfikacji technicznej, oraz instalacja u beneficjenta ostatecznego projektu współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 01327123000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostarczenie 300 zestawów komputerowych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem wg specyfikacji technicznej, oraz instalacja u beneficjenta ostatecznego projektu współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje:
    Wykonawca dostarczy zestawy komputerowe wraz z zainstalowanym oprogramowaniem na adres Zamawiającego w ciągu 10 dni od podpisania umowy w sześciu partiach nie więcej niż 50 zestawów komputerowych tygodniowo. Następnie Wykonawca w obecności przedstawiciela Zamawiającego (Kierownik Projektu) dostarczy oraz zainstaluje zamówione zestawy komputerowe u beneficjentów ostatecznego projektu we wskazanych lokalizacjach, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. opis zamawianego sprzętu komputerowego i oprogramowania zawarty jest w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze, tj. dostaw polegających na: dostarczeniu, instalacji min. 50 zestawów komputerowych (na jedną dostawę) wraz z instalacją oprogramowania oraz doświadczenie w serwisowaniu w określonych powyżej ilościach, z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie,
    2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
    Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale VI. SIWZ.
    Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający.
    Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK / NIE (spełnia / nie spełnia).
    Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności, oferta winna zawierać następujące dokumenty:
    1. dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w z rozdz. V pkt 1 w SIWZ muszą być:
    1.1. wykaz dostaw z ostatnich 3 lat potwierdzający spełnienie warunku z rozdz. V pkt 1. w SIWZ
    1.2. dokumenty (referencje) potwierdzające, iż dostawy te zostały wykonane należycie,
    2. dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w z rozdz. V pkt 2 SIWZ muszą być:
    2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, Wykonawca winien złożyć zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności gospodarczej dla każdego członka spółki, kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 Pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    2.2. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do właściwego organu podatkowego Urzędu Skarbowego lub oświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego,
    2.3. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,
    W przypadku składania zaświadczeń z ZUS, KRUS lub Urzędu Skarbowego winny być one wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
    3. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
    3.1. dowód wniesienia wadium,
    3.2. druk oferty, wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione,
    3.3. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    3.4. zestawienie kosztów poszczególnych faz operacyjnych dostawy wraz ze wszystkimi czynnościami związanymi z realizacją zamówienia,
    3.5. szczegółowa specyfikacja cech technicznych oferowanego sprzętu,
    3.6. deklaracja CE lub oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia normę CE
    3.7. dokument poświadczający zgodność działań producenta z normami ISO 9001:2000 w zakresie produkcji oferowanych produktów,
    3.8. certyfikat lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające poprawną współpracę oferowanego sprzętu z oferowanym systemem operacyjnym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach