Przetargi.pl
Dostarczanie oleju opałowego lekkiego do szkół podstawowych na terenie gminy Augustów od dnia podpisania umowy w 2021 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, Mazurska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 876 432 240, , fax. 876 432 240
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów
    Mazurska 1C
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 876 432 240, , fax. 876 432 240
    REGON: 79019371900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczanie oleju opałowego lekkiego do szkół podstawowych na terenie gminy Augustów od dnia podpisania umowy w 2021 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostarczanie oleju opałowego lekkiego do szkół podstawowych na terenie gminy Augustów od dnia podpisania umowy w 2021 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku Łączna szacunkowa ilość objęta zamówieniem 180.000 litrów. 1.1 Zakup oleju opałowego lekkiego wraz z dostawą do szkół podstawowych na terenie gminy Augustów w ilości około 180.000 litrów w okresie od dnia zawarcia umowy w 2021 roku do 31 grudnia 2022r. do następujących szkół na terenie Gminy Augustów; 1. Szkoła Podstawowa w Białobrzegach 2. Szkoła Podstawowa w Jabłońskich 3. Szkoła Podstawowa w Janówce 4. Szkoła Podstawowa w Rutkach 5. Szkoła Podstawowa w Żarnowie 6. Szkoła Podstawowa w Netcie 7. Szkoła Podstawowa w Kolnicy 1.2. Olej opałowy musi posiadać właściwości fizyko-chemiczne określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe- oleje opałowe nie gorsze niż: wartość opałowa - min.42,6 MJ/kg zawartość siarki - max. 0.1%(m/m) zawartość wody - max 200 mg/kg barwa - czerwona gęstość w temp. 15oC - max. 860 kg/m3 1.3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie 2 lat : od dnia zawarcia umowy w 2021r. do 31 grudnia 2022 r. po cenach jednostkowych, zgodnie z formularzem ofertowym, przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 0C. 1.4. Pojedyncza dostawa do jednej szkoły wynosić będzie od 1000 do 8000 litrów, w wyjątkowych wypadkach nie mniej niż 500 litrów. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych. 1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ. 1.7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy w cenie jednostkowej zgodnie z warunkami SIWZ i " Formularzem ofertowym" b) Olej opałowy należy dostarczać autocysterną zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz przewodem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa będących w posiadaniu zamawiającego. Dostawy będą rozliczane na podstawie wydruku z ilości rozładowanego paliwa . Sprzęt do transportu kołowego - autocysterna powinna posiadać aktualne badania techniczne odpowiadające wszelkim wymogom zezwalającym na transport paliw płynnych. c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 24 godz. od daty wymaganej dostawy oleju. d) Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. e) W nagłych przypadkach korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie. f) W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie wyznaczony przez dyrektora ZOES pracownik Zespołu. g) O przygotowaniu dostawy oleju Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Odbiorcę telefonicznie z wyprzedzeniem. h) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru przez Dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną. i) W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczonym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. j) Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju( nie gorsze niż określone w ofercie), wystawione przez producenta, nie później niż w dniu dostarczenia faktury. k) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt.j) lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożona ofertą., Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. l) W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich badaniu w niezależnym laboratorium badawczym. m) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, nie spełniający wymagań jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. n) Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent wykaże aktualną na dzień składania ofert oraz ważną w okresie realizacji zamówienia koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833, z późn. zm.) Przy dokonaniu oceny spełnienia warunku Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz „Formularz ofertowy”. 2.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4.Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Dopuszcza się złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 przez pełnomocnika. 6.Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.Dokonując oceny spełnienia wymaganych warunków zamawiający dokona oceny biorąc pod uwagę łączny potencjał wykonawców wykazany przez nich w złożonych dokumentach. 8.Nie wykazanie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy PZP. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 10.Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach