Przetargi.pl
Dostarczanie oleju opałowego do budynków komunalnych przy ul. Pakoskiej 7 i ul. Toruńskiej 11 w Inowrocławiu

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2013-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczanie oleju opałowego do budynków komunalnych przy ul. Pakoskiej 7 i ul. Toruńskiej 11 w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie oleju opałowego do budynków komunalnych przy ul. Pakoskiej 7 i ul. Toruńskiej 11 w Inowrocławiu. Szacowana ilość zamawianego oleju opałowego - ok. 25.000 l (ul. Pakoska 7 - 15 000 l, ul. Toruńska 11 - 10 000 l) - może ulec zmniejszeniu, w zależności od warunków atmosferycznych. Zamówienie na częściową dostawę Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną. Przewiduje się, że jednorazowa dostawa może wynosić ok. 4 500 l oleju opałowego (ul. Pakoska 7 - moc kotła 130 kW, pojemność zbiornika 3 000 l; ul. Toruńska 11 - moc kotła 63 kW, pojemność zbiornika 2 000 l). Olej opałowy należy dostarczać autocysternami zabezpieczonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, na koszt i ryzyko wykonawcy. Odbiorów dostarczanego oleju opałowego będzie dokonywał w imieniu Zamawiającego zarządca nieruchomości komunalnych - Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław ul. Ks. P. Wawrzyniaka 33, dalej zwana Zarządcą. 2. Olej opałowy powinien spełniać następujące parametry: - wartość opałowa ......................... nie niższa niż 42,6 MJ/kg, - zawartość siarki ......................... nie więcej niż 0,2 % zgodnie z PN ISO 8754, - gęstość w temp. 150C ................ nie wyższa niż 860 kg/m3 zgodnie z PN ISO 3675, - temperatura płynięcia ................. nie wyższa niż -200C zgodnie z PN-83/C-04117 i być dostarczany wraz z certyfikatem jakości odpowiadającej obowiązującym normom i wymaganiom Zamawiającego. Zamawiający może nie przyjąć oleju opałowego dostarczonego bez certyfikatu jakości. 3. W przypadku dostarczenia oleju opałowego złej jakości, w wyniku czego nastąpi awaria lub zniszczenie urządzeń kotłowni olejowej lub też stwierdzi się niską wydajność opałową - dostawca pokryje Zamawiającemu poniesione szkody. 4. Zamawiający wymaga, aby dostawa częściowa oleju opałowego była zrealizowana nie później niż w ciągu 72 godzin, licząc od przekazania zamówienia faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o terminie dostawy oleju (faksem lub drogą elektroniczną). 5. Warunki rozliczenia za wykonane dostawy oleju opałowego. 1) Zamawiający przewiduje rozliczenia za wykonywanie zamówienia w następujący sposób: a) pierwsza dostawa oleju opałowego będzie zrealizowana za cenę wynikającą z oferty, b) kolejne dostawy będą realizowane wg zasady: cena jednostkowa producenta dostarczanego oleju opałowego (brutto z dnia dostawy), którego dystrybutorem jest wykonawca, powiększona o zdeklarowaną w ofercie wielkość stałej marży lub pomniejszona o zdeklarowaną w ofercie wielkość stałego upustu, c) Wykonawca po dostarczeniu zamówionej ilości oleju opałowego wystawi fakturę, w której określi: nazwę producenta, którego jest dystrybutorem, datę dostawy, ilość oleju opałowego dostarczoną do odbiorcy, wielkość zamówioną i dostarczoną, cenę (brutto) za wykonaną dostawę. 2) zapłata wynagrodzenia za zrealizowaną dostawę nastąpi w terminie do 30 dni od otrzymania faktury, potwierdzonej przez Zarządcę, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga sie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach