Przetargi.pl
DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO ORAZ BACK-UP

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126468502 , fax. 126468930
  • Data zamieszczenia: 2021-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    os. Złotej Jesieni 1
    31-826 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126468502, fax. 126468930
    REGON: 12118869400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORA GŁÓWNEGO ORAZ BACK-UP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych wraz z najmem analizatora głównego oraz back-up wraz z wyposażeniem dodatkowym, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Termin ważności przedmiotu zamówienia: nie może być krótszy niż: 3 tygodnie od daty dostarczenia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagania dotyczące analizatorów koagulologicznych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oferty nie zawierającego pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin ważności odczynników nie może być krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy b) okres gwarancji aparatu nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy. c) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na wniosek Zamawiającego szkolenia personelu Zamawiającego w jego siedzibie – os. Złotej Jesieni 1, Kraków wraz z dostarczeniem analizatorów. d) Wykonawca zobowiązany będzie złożyć listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, o którym mowa w pkt 5 c) z podpisami przeszkolonych użytkowników stwierdzających ich faktyczną obecność na Dziennik Podawczy, w terminie 5 dni od daty przeprowadzenia szkolenia. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego asortymentu w ramach wartości zawartej umowy. 7. Pozostałe warunki zamówienia określają projekty umów, stanowiące załącznik nr 3A oraz 3B do SIWZ. . WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych: a) Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie, w ciągu: 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, według pisemnych (fax, email) zamówień składanych przez pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. b) Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 5 dni od daty złożenia zamówienia złożonego za pomocą maila lub faksu. Możliwość dostaw awaryjnych niezwłocznie jednak nie dłużej niż do 3 dni od daty złożenia zamówienia, złożonego za pomocą maila lub faksu . 2. Dostawa analizatorów: a) Najem analizatorów przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. b) Dostawa analizatorów do 4 tygodni od daty zawarcia umowy c) Przekazanie analizatorów Zamawiającemu przez Wykonawcę odbędzie się w obecności pracownika Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej na podstawie pisemnego protokołu odbioru potwierdzonego przez obie strony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach