Przetargi.pl
Dostarczania kwot pieniężnych do domu i wypłat gotówkowych w kasie

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. 11 Listopada 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 22 755 58 69 , fax. 0 22 755 58 69, 755 61 69
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. 11 Listopada 33 33
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0 22 755 58 69, fax. 0 22 755 58 69, 755 61 69
    REGON: 00200832000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostarczania kwot pieniężnych do domu i wypłat gotówkowych w kasie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług finansowych w postaci dostarczania na terenie Miasta i Gminy Grodzisk Mazowiecki kwot pieniężnych do domu świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim oraz wypłaty kwot pieniężnych w wyznaczonym przez oferenta punkcie kasowym. 1) Usługa doręczania środków pieniężnych do domu świadczeniobiorcy polega na: - pobraniu z siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim dokumentacji dotyczącej adresatów kwot pieniężnych oraz ich kwot - pobraniu z własnego rachunku bankowego kwoty uprzednio przelanej przez Ośrodek na poczet realizacji usługi. - doręczeniu gotówki do adresata (sprawdzenie tożsamości odbiorcy, spisanie numeru dowodu tożsamości oraz uzyskanie pokwitowania - czytelny podpis odbiorcy i data) - zarchizowaniu potwierdzeń realizacji wypłaty przez okres 3 lat - przelaniu na rachunek bankowy Ośrodka kwot niedostarczonych UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI: - od momentu przelania środków na rachunek bankowy zleceniobiorcy do momentu ich dostarczenia świadczeniobiorcy nie może minąć więcej niż 10 dni - za niedostraczone uważa się kwoty, których adresaci nie byli obecni w domu na przestrzeni minimum 4 dni roboczych - opłata za usługę zgodna z umową zostanie przelana wykonawcy na podstawie przedłożonej przez niego faktury vat lub rachunku, opłata za przekaz nie może być zwiększona w przypadku trudności w zastaniu świadczeniobiorcy i koniecznością wielokrotnej wizyty. Fakturę vat lub rachunek wykonawca wystawi do 10 dnia miesiąca za usługi wykonane w miesiącu poprzednim. - zwrot kwot niedostarczonych następuje na rachunek zamawiającego 2) Usługa wypłaty gotówki polega na: - pobraniu z siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodzisku Mazowieckim dokumentacji dotyczącej wypłat w kasie - pobranie z własnego rachunku bankowego kwoty uprzednio przelanej przez Ośrodek na poczet realizacji wypłat - wypłacie w kasie w miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę znajdującym się na terenie miasta Grodzisk Mazowiecki (sprawdzenie tożsamości odbiorcy, spisanie numeru dowodu tożsamości oraz usyskanie pokwitowania - czytelny podpis pobierającego i data) - zarchiwizowaniu potwierdzeń wypłat przez okres 3 lat - przelanie na rachunek bankowy Ośrodka kwot niewypłaconych. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI USŁUGI: - miejsce wyznaczone do realizacji wypłat musi znajdować się na terenie Miasta Grodzisk Mazowiecki, - od momentu przelania środków na rachunek bankowy Wykonawcy do momentu uruchomienia wypłaty nie może minąć więcej niż 2 dni robocze - za niedostraczone uważa się wypłaty, których adresaci nie podjeli ich na przestrzeni minimum 20 dni roboczych - opłata za wypłaty zgodna z umową zostanie przelana wykonawcy na podstawie przedłożonej przez niego faktury vat lub rachunku, opłata za wypłatę nie może być zwiększona w przypadku podjęcia kwoty wypłaty przez świadczeniobiorcę z opóźnieniem. Fakturę vat lub rachunek wykonawca wystawi do 10 dnia miesiąca za usługi wykonane w miesiącu poprzednim. - zwrot kwot wypłat niezrealizowanych następuje na rachunek bankowy Ośrodka. Zamawiający przewiduje następującą średnią ilość poszczególnych form wypłat: 1. dostarczanie środków pieniężnych do domu: do 440 sztuk miesięcznie; 2. wypłaty w kasie: do 660 sztuk miesięcznie; Z tytułu niepełnego wykorzystania, przewidywanej przez Zamawiającego ilości sztuk, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe. Kwoty dostarczane do domu i wypłaty gotówkowe oscylują na poziomie od 20,00 złotych do 3000,00 złotych Zamawiający w okresie trwania umowy nie dopuszcza zmiany wynagrodzenia jednostkowego ( za 1 sztukę) kwot dostarczanych do domu i wypłat w kasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci: 1) spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w niniejszym zamówieniu, a także niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonywania zamówienia 4) którzy posiadają polisę ubezpieczeniową na ubezpieczenie środków pieniężnych w transporcie i w miejscu prowadzenia działalności na minimum 100 000,00 złotych. 5) których oferta spełnia warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków oferent musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferent załączy do formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 6) polisa ubezpieczeniowa na ubezpieczenie środków pieniężnych w transporcie i w miejscu prowadzenia działalności na minimum 100 000,00 złotych. 2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez oferenta kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 5. Jeżeli oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 niniejszego rozdziału, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 6. Jeżeli w kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ww. pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 5 i 6 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-ops.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach