Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
- Data zamieszczenia: 2010-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
ul. Malmeda 8 8
15-440 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
REGON: 00233317700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. mopr.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doradztwo zawodowe, poradnictwo edukacyjno-zawodowe oraz warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie doradztwa zawodowego, poradnictwa edukacyjno-zawodowego oraz warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla łącznie 260 uczestników projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013, podzielony na dwie części (pakiety): PAKIET NR 1: doradztwo zawodowe indywidualne i grupowe dla 240 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo oraz poradnictwo edukacyjno-zawodowe indywidualne i grupowe dla 20 osób kształcących się lub uczących się; PAKIET NR 2: warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 240 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo. 2.ZAŁOŻENIA WSPÓLNE: 1)Miejsce przeprowadzenia doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego oraz warsztatów aktywnego poszukiwania pracy: teren miasta Białegostoku, 2)Doradztwo i poradnictwo edukacyjno-zawodowe oraz warsztaty aktywnego poszukiwania pracy powinny być prowadzone przez wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia. 3)W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)organizacji warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego, tzn. zapewnienia sal szkoleniowych dostosowanych do ilości szkolonych osób, odpowiednio wyposażonych w sprzęt dydaktyczny, np. rzutnik multimedialny, laptop, b)zapewnienia wyżywienia uczestnikom warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego: obiad dwudaniowy + napój jeżeli zajęcia będą trwały powyżej 5 godzin dziennie; kawa, herbata, ciastka lub ciasto, woda gazowana i niegazowana , c)zapewnienia materiałów szkoleniowych odpowiadających programowi warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego, d)opracowania szczegółowego programu zajęć warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego uwzględniającego założenia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dostarczenie Zamawiającemu wraz ze złożoną ofertą, e)ustalenia, po konsultacjach z Zamawiającym, harmonogramu zajęć i przekazania go Zamawiającemu i uczestnikom zajęć nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem zajęć. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt oraz materiałów szkoleniowych, materiałów informacyjnych oraz innej dokumentacji zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl, 5)Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: a) prowadzenie dziennej listy obecności uczestników warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa pod rygorem odmowy zapłaty za świadczenie usług na rzecz tych osób. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu listę obecności niezwłocznie po zakończeniu warsztatów, doradztwa i poradnictwa, b) odebranie od uczestników oświadczeń dotyczących odbioru materiałów szkoleniowych i oświadczeń o skorzystaniu z posiłków, c) prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń, certyfikatów lub dyplomów. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, doradztwo i poradnictwo edukacyjno-zawodowe powinny zakończyć się wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu warsztatów, doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego oraz wydaniem opinii doradcy zawodowego określającej zdobyte umiejętności, zaangażowanie, predyspozycje do pracy wraz ze stworzeniem indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego, oznakowanych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. Kopie certyfikatów, dyplomów lub zaświadczeń oraz IPD (Indywidualnego Planu Działania) uczestników, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego. 6)W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego na czas trwania zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w w/w zajęciach według imiennej listy uczestników sporządzonej przez Zamawiającego. Przed rozpoczęciem warsztatów oraz doradztwa i poradnictwa edukacyjno-zawodowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. 3.Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: do 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mopr.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- usługi brokera edukacyjnego (w fazie monitoringu i opieki) dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002/12.
Dodano: 2015-05-19 - dostawę materiałów biurowych, tonerów, pamięci USB oraz usługi brokera edukacyjnego dla uczestników-uczestniczek projektu Mam wybór - stawiam na rozwój nr WND-POKL.09.06.03-20-002-12.
Dodano: 2015-04-23 - usługa doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu pt.: mobilny Klub Integracji Społecznej II WND-POKL.07.02.01-20-320-12
Dodano: 2014-11-06 - Przetarg nieograniczony na organizację i przeprowadzenie usługi doradczej
Dodano: 2014-10-13 - Usługi doradztwa zawodowego dla uczestników-uczestniczek projektu Stażysta - pracownik WND-POKL.06.01.01-20-007-13
Dodano: 2014-09-24 - Diagnoza potrzeb uczestników i uczestniczek projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-08-26 - na prowadzenie zajęć w ramach projektu STOP Schematom
Dodano: 2014-07-01 - na świadczenie usług Schematom STOP
Dodano: 2014-05-06 - Usługi doradztwa zawodowego, usługi przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługi wyżywienia), dostawa materiałów piśmienniczych, dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu pn. Praca na start WND-POKL.07.02.01-20-415/13
Dodano: 2014-03-04 - Usługi doradztwa zawodowego dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Stażysta - pracownik WND-POKL.06.01.01-20-007/13
Dodano: 2014-02-25