Przetargi.pl
Doradztwo zawodowe i warsztaty aktywizacji zawodowej dla beneficjentów projektu Moje zmiany moim sukcesem - edycja 2012 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um-sanok.e-zet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doradztwo zawodowe i warsztaty aktywizacji zawodowej dla beneficjentów projektu Moje zmiany moim sukcesem - edycja 2012 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego oraz warsztatów aktywizacji zawodowej dla 90 uczestników projektu Moje zmiany moim sukcesem w roku 2012. Projekt jest realizowany prze Gminę Miasta Sanoka w ramach PO KL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części (I, II): 1) Część I Doradztwo zawodowe. Kod CPV: 85312320-8 usługi doradztwa. W ramach indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym przewiduje się 6 godzin porad indywidualnych przypadających na jednego beneficjenta, czyli ogółem 540 godzin doradztwa zawodowego indywidualnego (6 godzin x 90 beneficjentów = 540 godzin). Porady indywidualne odbywać się będą od poniedziałku do piątku wg harmonogramu ustalonego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. W ramach doradztwa zawodowego przewidywane jest stworzenie dla każdego beneficjenta indywidualnej ścieżki rozwoju, poprzez wypracowanie IPD (Indywidualnego Planu Działania). IPD powinien zawierać: a) diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań i potrzeb uczestnika projektu - w tym m.in. przebieg kariery edukacyjno-zawodowej (wykształcenie, szkolenie, doświadczenie zawodowe), zainteresowania uczestnika projektu; b) określenie trudności zawodowych, rozpoznanie celów zawodowych; c) strategię działania określającą szczegółowy sposób realizacji założonych celów zawodowych. Każdy IPD powinien być parafowany przez uczestnika projektu i doradcę zawodowego, udzielającego porady. 2) Cześć II Warsztaty aktywizacji zawodowej. Kod CPV: 85312320-8 usługi doradztwa W ramach warsztatów aktywizacji zawodowej przewidziane są grupowe zajęcia dla 90 uczestników projektu (tj. nie więcej niż 9 grup, w grupie średnio 10 osób) obejmujące następujące zagadnienia: a) Komunikacja interpersonalna: Przeprowadzenie 12 godzinnej, grupowej usługi doradczej na temat: Zasady komunikacji interpersonalnej (poznanie zasad właściwej komunikacji i znaczenia komunikacji werbalnej i niewerbalnej). b) Autoprezentacja:Przeprowadzenie 6 godzinnej, grupowej usługi doradczej na temat: Autoprezentacja (nauka zaprezentowania siebie, poznanie zasad przygotowania autoprezentacji, dokumentów aplikacyjnych). c) Potencjał osobisty na rynku pracy: Przeprowadzenie 6 godzinnej, grupowej usługi doradczej na temat: Potencjał osobisty na rynku pracy (umiejętności, predyspozycji zawodowych, słabe mocne strony, cechy osobowości, wartości). d) Skuteczne poszukiwanie pracy: Przeprowadzenie 6 godzinnej, grupowej usługi doradczej na temat: Skuteczne poszukiwanie pracy (metody poszukiwania pracy, analiza rynku pracy, dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna, formy zatrudnienia, przedsiębiorczość). -Warsztaty aktywizacji zawodowej obejmować będą trzydzieści godzin zajęć dla każdej z dziewięciu grup (czyli ogółem 9 grup x 30 godzin = 270 godzin zajęć warsztatowych); -Dni tygodnia, w których mogą odbywać się zajęcia: poniedziałek - piątek. 3) Założenia wspólne dla realizacji I i II części przedmiotu zamówienia. a) Zajęcia Doradztwa zawodowego oraz Warsztatów aktywizacji zawodowej odbędą się w dwóch etapach dla uczestników dwóch edycji projektu. Zajęcia dla uczestników biorących udział w pierwszej edycji projektu (I etap ok. 50 osób) zostaną zrealizowane do dnia 11 maja 2012r., natomiast zajęcia dla uczestników drugiej edycji (II etap ok. 40 osób) zostaną zrealizowane w okresie od dnia 3 września 2012r. do dnia 28 września 2012r. b) Miejscem przeprowadzenia doradztwa zawodowego oraz warsztatów aktywizacji zawodowej będzie Punkt Informacyjno-Konsultacyjny ds. Problemów Alkoholowych w Sanoku ul. Sobieskiego 1, bądź inne miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdujące się na terenie Powiatu Sanockiego; c) Doradztwo zawodowe oraz warsztaty aktywizacji zawodowej powinny być prowadzone przez wykładowców posiadających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do prowadzenia zajęć objętych przedmiotem zamówienia. d) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: -Opracowania materiałów niezbędnych do przeprowadzenia indywidualnych usług doradztwa zawodowego oraz warsztatów aktywizacji zawodowej a także przekazania ich uczestnikom projektu pn. Moje zmiany moim sukcesem; -Opracowania szczegółowego programu zajęć doradztwa zawodowego oraz warsztatów aktywizacji zawodowej uwzględniającego założenia niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; -Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć, wypełniany zgodnie z zaproponowanym i uzgodnionym z Zamawiającym programem zajęć; -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na zakończenie usługi, ewaluacji osiągniętych rezultatów oraz oceny przeprowadzonego doradztwa zawodowego i warsztatów aktywizacji zawodowej przez zastosowanie kwestionariuszy ankiet, które przekaże Zamawiającemu; -Zajęcia powinny być oparte o metody wykorzystujące zastosowanie kwestionariuszy, ćwiczeń, przykładów praktycznych gier szkoleniowych i innych metod, w celu aktywnego uczestnictwa osób w zajęciach oraz prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie zajęć; -Wykonawca zapewni materiały niezbędne do realizacji szkolenia, a także dla każdego uczestnika materiały piśmiennicze (np. zeszyt, długopis); -Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę sprawującą nadzór wewnętrzny nad przebiegiem zajęć, mający na celu podnoszenie ich jakości; -Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników zajęć; -Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów ubezpieczenia NNW uczestników zajęć; -Wykonawca zobowiązany jest do Zapewnienie codziennego cateringu, na który składa się obiad, kawa, herbata napoje ciastka. -Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom zaświadczenia o uczestnictwie w zajęciach z informacją o sposobie finansowania zajęć (projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego). e) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją PO KL, w szczególności: -W przypadku warsztatów aktywizacji zawodowej - prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych; -W przypadku doradztwa zawodowego - karty usług doradczych oraz indywidualnych planów działania; -Rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników na zajęciach. -Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu usługi kserokopie: list obecności, bądź indywidualnych kart doradztwa, Indywidualnych Planów Działania, dzienników zajęć. f) Doradztwo zawodowe powinno zakończyć się opracowaniem dla każdego uczestnika Indywidualnego Planu Działania (IPD) opatrzonego logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl. Kopie IPD (Indywidualnego Planu Działania) uczestników, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od ukończenia doradztwa zawodowego. g) Godzina doradztwa zawodowego, i warsztatów aktywizacji zawodowej wynosi 60 minut. h) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów związanych z realizowanym projektem do dnia 31.12.2020r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy a Gminą Miasta Sanoka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-sanok.e-zet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach