Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim ogłasza przetarg
- Adres: 08-300 Sokołów Podlaski, ul. Wolności 23
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (025) 7817400 , fax. (025) 7817460
- Data zamieszczenia: 2011-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
ul. Wolności 23 23
08-300 Sokołów Podlaski, woj. mazowieckie
tel. (025) 7817400, fax. (025) 7817460 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sokolowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doradztwo technologiczne w ramach projektu -Rozwój e-usług w powiecie sokołowskim- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Doradztwo technologiczne w ramach projektu -Rozwój e-usług w powiecie sokołowskim- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: a) terminowej i prawidłowej realizacji postanowień umowy zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem czynności, a także postanowień zewnętrznych aktów normatywnych i wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego dotyczących specyfiki przedmiotowego projektu, b) przygotowywania raportów miesięcznych(wystawianych do końca każdego miesiąca, z postępu wdrażania projektu i przedłożenie ich Zamawiającemu, c) przygotowywania kwartalnych protokołów z wykonanych przez Wykonawcę prac w ramach umowy na koniec każdego kwartału, stanowiących podstawę do wystawienia faktur. d) przygotowanie protokołu końcowego, dokumentu stanowiącego ostateczne potwierdzenie należytego wykonania przedmiotu Umowy, wystawionego na zakończenie prac, w terminie zapisanym w § 3 ust.2 i podpisanego przez Strony Umowy. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędów w protokołach, o których mowa w ust. 2c i 2d, Wykonawca zobowiązany jest usunąć je w terminie do 5 dni roboczych od daty powiadomienia o nich przez Zamawiającego. e) kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej f) przygotowywania i przeprowadzania postępowań publicznych w pełnym zakresie realizacji projektu (wykonywanie z upoważnienia funkcji Zamawiającego) na wszystkich jego etapach. g) nadzoru nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem. h) utrzymywania stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. Informowanie Zamawiającego o zaistniałych w trakcie realizacji projektu problemach oraz wprowadzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym i Instytucją Pośredniczącą działań zapobiegawczych i naprawczych. i) przestrzegania tajemnicy służbowej w szczególności w związku z dostępem do danych osobowych i informacji niejawnych. Otrzymane od Zamawiającego informacje będą wykorzystane wyłącznie dla potrzeb realizacji niniejszej umowy i nie będą nikomu udostępniane. Po zakończeniu umowy Wykonawca zniszczy i usunie w sposób uniemożliwiający odzyskanie wszystkie dane otrzymane od Zamawiającego, zarówno w postaci informatycznej, jak i wydruków. j) dbałości o właściwe i racjonalne koszty i wydatki ponoszone w trakcie trwania umowy, k) opisywania faktur Wykonawców pod względem zgodności z projektem i wydatkowaniem środków publicznych. l) wytypowania spośród osób w Zespole pełniącym nadzór - jednej osoby do pełnienia funkcji Inżyniera Projektu, kierującego pracami Zespołu, m) w przypadku konieczności zmiany osoby pełniącej funkcję Inżyniera Projektu lub innych osób zaproponowanych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kwalifikacje tych osób oraz uzyskać zgodę Zamawiającego. Kwalifikacje te muszą spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będącej podstawą do zawarcia niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2500
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolowpodlaski.asi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług doradcy zawodowego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-04-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-26 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2015-01-13 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-12-19 - Obsługę merytoryczno - finansową projektu Międzywydziałowe Interdyscyplinarne Studia Doktoranckie w zakresie nauk Matematyczno - Przyrodniczych w ramach Kolegium Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Matematyczno -Przyrodniczych Uniwersytetu Warszawskiego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo i Nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i Rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy
Dodano: 2014-11-27 - Świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem systemowym pn.: Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-06-12 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych.
Dodano: 2014-02-28 - Opracowanie procedur oraz pełnienie funkcji ekspertów w Projekcie Potencjał - Działanie - Rozwój: nowy wymiar współpracy miasta Płocka i płockich organizacji pozarządowych.
Dodano: 2014-02-21 - Wybór personelu merytorycznego w projekcie systemowym pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Dodano: 2014-02-03 - Pełnienie funkcji asystenta koordynatora w komponencie dotyczącym modernizacji egzaminu maturalnego z przedmiotów innych niż obowiązkowe na poziomie rozszerzonym, realizowanym w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów maturalnych
Dodano: 2014-01-30