Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ogłasza przetarg
- Adres: 00695 Warszawa, ul. Nowogrodzka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (+48 22) 39 07 401 , fax. (+48 22) 20 13 408
- Data zamieszczenia: 2017-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
ul. Nowogrodzka
00695 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (+48 22) 39 07 401, fax. (+48 22) 20 13 408
REGON: 14103240400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ncbr.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doradztwo techniczne podczas przeprowadzania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie niskokosztowej technologii dostosowania bloków energetycznych do zmienionych wymagań KSE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest doradztwo techniczne konieczne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie efektywnej, niskokosztowej technologii dostosowania bloków energetycznych do zmienionych wymagań KSE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i stanowi jej integralną część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71621000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1 Wykaz usług z podaniem przedmiotu usług, dat wykonania, nazwy podmiotu na rzecz, którego były wykonane oraz załączenie dowodów w rozumieniu Rozporządzenia, że zostały wykonane należycie. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w Formularzu oferty, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu, dodatkowo winni oni przedłożyć: 1 dokument potwierdzający, że będą dysponować zasobami innego podmiotu niezbędnymi do realizacji zamówienia np. pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2 dokument (np. umowa Wykonawcy z podmiotem, o którym mowa w 7.4. SIWZ), określający w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Ww. dokument wymagany jest w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dokument określony w pkt 7.4.2. SIWZ nie jest wymagany, o ile dokument określony w pkt 7.4.1. SIWZ będzie potwierdzał, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a jego treść będzie zawierała informacje, o których mowa w pkt 7.4.2. a)-c) SIWZ. W przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz w ofertą Wykonawcy winni przedłożyć oryginał pełnomocnictwa albo kopię uwierzytelnioną notarialnie lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania Wykonawcy (tzn. zgodnie z formą reprezentacji określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). Nie jest dopuszczalne potwierdzanie za zgodność z oryginałem treści pełnomocnictwa przez samego pełnomocnika umocowanego tymże pełnomocnictwem, radcę prawnego i adwokata. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie ekspertyzy technicznej dachu budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19 popartą badaniami i wyliczeniami (budynek typu Lipsk).
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie opracowania pn. ,,Analiza społeczno-ekonomiczna użytkowania wód morskich oraz kosztów degradacji środowiska morskiego”.
Dodano: 2023-05-04 - Usługi certyfikacji w systemie BREEAM przy udziale licencjonowanego Asesora BREEAM dla inwestycji - zaprojektowanie i budowa budynku magazynowo-administracyjnego - CMZM wraz z parkiem i infrastrukturą
Dodano: 2023-04-14 - Wykonanie opracowania pn. ,,Analiza społeczno-ekonomiczna użytkowania wód morskich oraz kosztów degradacji środowiska morskiego”.
Dodano: 2023-04-12 - Usługi certyfikacji w systemie BREEAM przy udziale licencjonowanego Asesora BREEAM dla inwestycji - zaprojektowanie i budowa budynku magazynowo-administracyjnego - CMZM wraz z parkiem i infrastrukturą
Dodano: 2023-02-03 - opracowanie ekspertyzy pn. „Zestawienie dominujących presji antropogenicznych pochodzenia morskiego na wody morskie”
Dodano: 2022-10-04 - Usługa wykonania ekspertyzy dotyczącej kształtowania się świadomości społeczeństwa o szczepieniach i tematach powiązanych
Dodano: 2022-01-05 - wykonanie ekspertyzy technicznej rozdzielnicy 15kV typu D-17PT.
Dodano: 2020-12-02 - Analiza i wykonanie wytycznych dla e-Archiwum
Dodano: 2020-07-24 - Zakup dostępu do Serwisu usług badawczo-doradczych m.in. do przeprowadzenia optymalizacji kosztowej, będącej następstwem pandemii COVID-19 dla sektora publicznego
Dodano: 2020-07-07