Gmina Chojnów ogłasza przetarg
- Adres: 59-225 Chojnów, ul. Fabryczna 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8188504 , fax. 076 8187587
- Data zamieszczenia: 2015-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chojnów
ul. Fabryczna 1 1
59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8188504, fax. 076 8187587
REGON: 39064745200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-chojnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Gminę Chojnów oraz analiza zasadności podniesienia przez Zamawiającego możliwych roszczeń ukierunkowanych na optymalizację rozliczeń VAT. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: I. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług doradztwa podatkowego, prawnego oraz w zakresie rachunkowości w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług ( zwanego dalej podatkiem VAT) zapłaconego przez Gminę Chojnów w latach 2011 - 2015 w kwocie 1 576 094,48 zł jak również analiza zasadności podniesienia przez Zamawiającego możliwych roszczeń ukierunkowanych na odzyskanie VAT. II. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług doradztwa podatkowego, prawnego oraz w zakresie rachunkowości, w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług ( zwanego dalej podatkiem VAT) zapłaconego przez Gminę Chojnów, poprzedzone kompleksowym przeglądem podatkowym podatku VAT i wskazaniem obszarów optymalizacji roszczeń podatku VAT na rzecz Zamawiającego obejmujące m.in.: 1) sporządzenie pisemnej opinii dotyczącej oceny zasadności wszczęcia postępowania podatkowego lub sądowo - administracyjnego oraz wskazania sposobu postępowania w celu rozliczenia i odzyskania podatku VAT, 2) przygotowanie do Instytucji Wdrażających lub Pośredniczących pism dotyczących wprowadzonych zmian w zakresie podatku VAT nie stanowiącego kosztu kwalifikowanego realizacji projektu oraz w zakresie przychodów z dofinansowanych inwestycji, 3) przygotowanie oraz złożenie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych prawa podatkowego, 4) w przypadku nieuznania stanowiska zaprezentowanego we wnioskach o wydanie interpretacji indywidualnych - przygotowanie środków odwoławczych do odpowiednich organów, 5) reprezentowanie Gminy, w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w zakresie odzyskania podatku VAT. III. Opracowanie dokumentacji w zakresie podatku VAT w tym opracowanie deklaracji podatkowych, opisów faktur i korekt faktur, niezbędnych do złożenia we właściwym Urzędzie Skarbowym. IV. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1) Pierwszy etap - faza diagnostyczna. a) w pierwszym etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona kompleksowego przeglądu zobowiązań podatkowych Zamawiającego w zakresie podatku VAT, b) faza diagnostyczna zostanie zakończona przedstawieniem Zamawiającemu zwięzłego pisemnego raportu ( zwanego dalej : Raportem) zawierającego zarówno ocenę istniejącego stanu rozliczeń podatku VAT, jak i rekomendację, które powinny umożliwić Zamawiającemu podjęcie decyzji o wdrożeniu zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań. 2. Drugi etap - faza wdrożeniowa a) w ramach fazy wdrożeniowej Strony będą prowadziły działania zmierzające do zrealizowania oszczędności we wskazanych w Raporcie obszarach rozliczeń podatku VAT dokonywanych przez Zamawiającego tj: do odzyskania kwot podatku VAT w ramach odpowiedniej procedury. b) wdrożenie zidentyfikowanych możliwości optymalizacyjnych w ramach fazy wdrożeniowej jest każdorazowo uzależnione od akceptacji Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-chojnow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną