Przetargi.pl
Doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie

Gmina Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726300, 4726317 , fax. 56 4726305
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
    Mszanowo, ul. Podleśna 1 1
    13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726300, 4726317, fax. 56 4726305
    REGON: 87111892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gminanml.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest doradztwo podatkowe, prawne i rachunkowe w zakresie odzyskania podatku od towarów i usług zapłaconego przez Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług doradztwa podatkowego, prawnego oraz w zakresie rachunkowości, w tym usług zastępstwa procesowego w postępowaniu o odzyskanie podatku od towarów i usług (zwanego dalej podatkiem VAT) zapłaconego przez Gminę Nowe Miasto Lub, poprzedzone kompleksowym przeglądem podatkowym podatku VAT i wskazaniem obszarów optymalizacji rozliczeń podatku VAT przez Zamawiającego za lata 2008 - 2012 (zwanych dalej Usługami),obejmujące m.in.: 1)sporządzenie pisemnej opinii dotyczącej oceny zasadności wszczęcia postępowania podatkowego lub sądowo - administracyjnego oraz wskazania sposobu postępowania w celu rozliczenia i odzyskania podatku VAT, 2)przygotowanie do Instytucji Wdrażających lub Pośredniczących pism dotyczących wprowadzonych zmian w zakresie podatku VAT nie stanowiącego kosztu kwalifikowalnego realizacji projektu oraz w zakresie przychodów z dofinansowanych inwestycji, 3)przygotowanie oraz złożenie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych prawa podatkowego, 4)w przypadku nieuznania stanowiska zaprezentowanego we wnioskach o wydanie interpretacji indywidualnych - przygotowanie środków odwoławczych do odpowiednich organów, 5)reprezentowanie Gminy oraz jednostek organizacyjnych Zamawiającego, w postępowaniach przed organami podatkowymi oraz sądami administracyjnymi w zakresie odzyskania podatku VAT. 3.Opracowanie dokumentacji w zakresie podatku VAT, w tym opracowanie deklaracji podatkowych, opisów faktur i korekt faktur, niezbędnych do złożenia we właściwym Urzędzie Skarbowym. 4.Usługi będą dotyczyć także jednostek organizacyjnych Zamawiającego: 1)Gminnego Centrum Kultury Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lub. NIP 877-14-43-001 REGON 280173344 2)Gminnego Zespołu Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lub. NIP 877-14-40-178 REGON 280172860 5.Przedmiot zamówienia obejmuje zdarzenia i transakcje Zamawiającego, które miały miejsce w przeszłości: szacunkowa kwota podatku VAT do odzyskania: 1 326 000,00 zł, 6.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: 1)Pierwszy etap - faza diagnostyczna. a)W pierwszym etapie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona kompleksowego przeglądu zobowiązań podatkowych Zamawiającego w zakresie podatku VAT. b)Faza diagnostyczna zostanie zakończona przedstawieniem Zamawiającemu zwięzłego pisemnego raportu (zwanego dalej: Raportem) zawierającego zarówno ocenę istniejącego stanu rozliczeń podatku VAT, jak i rekomendacje, które powinny umożliwić Zamawiającemu podjęcie decyzji o wdrożeniu zaproponowanych przez Wykonawcę rozwiązań. 2)Drugi etap - faza wdrożeniowa a)W ramach fazy wdrożeniowej Strony będą prowadziły działania zmierzające do zrealizowania oszczędności we wskazanych w Raporcie obszarach rozliczeń podatku VAT dokonywanych przez Zamawiającego, tj. do odzyskania kwot podatku VAT w ramach odpowiedniej procedury. b)Wdrożenie zidentyfikowanych możliwości optymalizacyjnych w ramach fazy wdrożeniowej jest każdorazowo uzależnione od akceptacji Zamawiającego. 7.Szczegóły związane z realizacją przedmiotu zamówienia określone zostały w Załączniku nr 7 do SIWZ - w istotnych postanowieniach umowy. 8.Zamawiający informuje, że na stronie internetowej gminy: www.bip.gminanml.pl w zakładce: Majątek i finanse - dostępne są informacje dotyczące inwestycji i budżetu gminy: 1)http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/18/Majatek_i_finanse/ 2)http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/67/Sprawozdania/ 3)http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/174/Sytuacja_finansowa_i_opinie_RIO/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach