Przetargi.pl
Dopstawa materiałów opatrunkowych - ZP 6/2009

Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyspiańskiego 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8272501 , fax. 033 8272505
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Edmunda Wojtyły
    ul. Wyspiańskiego 26 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 033 8272501, fax. 033 8272505
    REGON: 07214717000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dopstawa materiałów opatrunkowych - ZP 6/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 37 zadania w obrębie 20 pakietów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zapotrzebowane ilości zawierają formularze asortymentowo-cenowe -zał. A1/C-T1/C oraz formularze parametrów- zał. A1/P-T1/P
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 upzp którzy udokumentują stosownymi oświadcze- niami lub dokumentami, że spełniają następujące warunki: A Wymagania formalno-prawne : 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. B Pozostałe wymagania: 1. złożą oświadczenie o zapoznaniu się, akceptacji i przyjęciu bez zastrzeżeń warunków zawartych w niniejszej specyfikacji wraz z jej załącznikami oraz zobowiążą się w przypadku wyboru ich oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 2. przyjmują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 3. przedłożą aktualne dokumenty i zaświadczenia wymagane w części V pkt C SIWZ, 4. dołączą próbki oferowanego przedmiotu zamówienia zg. z cz. IV pkt 5 SIWZ. 5. posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia ww. warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność i poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń, według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych w postępowaniu o zamówienia publiczne: Dla wymagań formalno prawnych 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( W przypadku wspólników spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześ- niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Dokument, o których mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. odpis umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4. oświadczenie potwierdzające spełnienie wszystkich warunków art.22 ust.1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 SIWZ), 5. kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności . Dla pozostałych wymagań 6. wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (załącznik nr 1 SIWZ), wybrany formularz asortymentowo-cenowy i formularz parametrów dla oferowanych zadań w obrębie pakietów (załączniki od A1/C i A1/P do T1/C i T1 /P SIWZ) - w formie pisemnej i dodatkowo elektronicznej (płyta CD). 7. W celu potwierdzenia, bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów medycznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy wyrobów których pierwsze wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004r. o Wyrobach Medycznych). - z zastrzeżeniem pkt. 7.1 b) Certyfikat CE producenta ( nie dotyczy klasy I niesterylnej wyrobu medycznego ). Na certyfikacie CE musi być numer CE i pełne dane jednostki notyfikowanej. - z zastrzeżeniem pkt. 7.1 W przypadku wątpliwości Zamawiający będzie wymagał pod rygorem nieważności certyfikatu jednostki notyfikującej. c) W przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. d) Deklaracja Zgodności. e) Kompletne karty charakterystyki produktu, wydane przez producenta lub oryginalne strony katalogowe (lub ich kserokopie). f) Kserokopie etykiet opakowań, zgodnie z punktem 7.3. Zamawiający będzie oczekiwał wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, oraz certyfikatu CE z Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą). 7.1 W przypadku braku wpisu lub zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, do oferty należy dołączyć certyfikat CE wraz z Deklaracją Zgodności (zgodnie z klasą). 7.2. Dokumenty, o których mowa w punkcie 7 ppkt. a-f winny być umieszczone w ofercie przetargowej w miejscu pod danym pakietem, którego dotyczą i powinny być opisane w następujący sposób: W prawym górnym rogu dokumentu należy wpisać numer pakietu i numer pozycji danego pakietu . Przykład : Dotyczy Pakietu nr : 00 pozycja nr : 00 7.3. Wszystkie opakowania mają być w języku polskim, ich kserokopie należy załączyć do oferty zgodnie z pkt 7 ppkt f. 7.4 Wymogi zawarte w parametrach granicznych należy udokumentować konkretnym dokumen- tem (np. Deklaracją Zgodności). Załączone dokumenty muszą w jednoznaczny sposób potwierdzać spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego. 8. oświadczenia wykonawcy o: (zawartych na druku OFERTA zał. 1 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach