Przetargi.pl
Doposażenie Żłobka

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2020-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie Żłobka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pn.: Doposażenie Żłobka Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia zgodnie za opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr1, do obiektu gminnego - Żłobka adres doposażonego obiektu: Nicwałd 60, 86-330 Mełno Zamawiający podzielił na następujące zadania przedmiot zamówienia: Część I Dostawa: Meble lp. przedmiot jednostka miary ilość 1. Drewniane łóżeczko szt. 1 2. Stolik szt. 2 3. Krzesła szt. 12 4. Kolorowa szatnia kpl. 1 5. Regał wysoki z parą drzwi szt. 1 6. Regał wysoki z drzwiami szt. 1 7. Szafka z parą drzwi szt. 1 8. Szafka z drzwiami szt. 1 9. Szafka rogowa szt. 1 10. Dywan z atestem szt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu mebli. Część II: Dostawa: Wyposażenie sal żłobka lp. przedmiot jednostka miary ilość 1. Materac do łóżeczka drewnianego szt. 10 2. Pościel – zestaw z wypełnieniem szt. 20 3. Łóżeczka przedszkolne szt. 20 4. Wózek przedszkolny szt. 1 5. Fotelik – bujaczek szt. 1 6. Krzesło do karmienia dla dziecka szt. 10 7. Śliniaki szt. 10 8. Nocniki szt. 10 9. Wózek 4 – osobowy szt. 1 10. Fartuszki z rękawkami szt. 9 11. Krążki do siedzenia szt. 12 12. Szarfy szt. 12 13. Woreczki gimnastyczne szt. 12 14. Talerz głęboki szt. 10 15. Talerz płaski szt. 10 16. Talerzyk deserowy szt. 10 17. Kubek z uszkiem szt. 10 18. Łyżeczka szt. 10 19. Widelec szt. 10 Część III: Dostawa: Zabawki i materiały dydaktyczne lp. przedmiot jednostka miary ilość 1. Rękawiczka pacynka szt. 2 2. Poduszeczki sensoryczne szt. 16 3. Grzechotka z kulkami szt. 2 4. Zestaw grzechotek kpl. 1 5. Kostka aktywności szt. 1 6. Stolik z narzędziami – zestaw szt. 1 7. Klocki jeżyki, konstrukcyjne kpl. 1 8. Waflowe klocki konstrukcyjne kpl. 1 9. Klocki drewniane kpl. 1 10. Kolorowe klocki z w formie sześcianów kpl. 1 11. Kolorowe klocki w formie sześcianów szt. 1 12. Lalka - bobas z wanienką szt. 2 13. Lalka – bobas raczkujący szt. 2 14. Lalka miękka z materiału /zgodnie z opisem z załącznika nr1/ szt. 2 15. Lalka miękka z materiału /zgodnie z opisem z załącznika nr1/ szt. 2 16. Drewniany wózek dla lalki szt. 2 17. Drewniana kołyska dla lalki szt. 2 18. Zestaw małych pojazdów kpl. 1 19. Auto terenowe szt. 4 20. Traktor z przyczepą szt. 2 21. Ładowarka szt. 2 22. Samochód ciężarowy z naczepą szt. 1 23. Pojazd – śmieciarka szt. 1 24. Pojazd – wywrotka szt. 1 25. Bujak – koń na biegunach szt. 1 26. Bujak – koń na biegunach szt. 1 27. Odkurzacz szt. 1 28. Drewniany warsztat szt. 1 29. Drewniana kuchenka – stanowisko kucharza szt. 1 30. Drewniany robot kuchenny szt. 1 31. Drewniany straganik spożywczy szt. 1 32. Drewniany wózek sklepowy szt. 1 33. Owoce do krojenia kpl. 2 34. Zestaw kawowy do zabawy kpl. 2 35. Zestaw obiadowy do zabawy kpl. 2 36. Owoce do kącika kuchennego kpl. 1 37. Warzywa do kącika kuchennego kpl. 1 38. Zestaw do sprzątania kpl. 1 39. Obrotowy bączek kpl. 1 Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia przedmiotów fabrycznie nowych, posiadających atesty wymagane i inne wymagane prawem dokumenty potwierdzające dopuszczenie danego przedmiotu do kontaktu z dziećmi od 3 miesiąca życia. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu atesty i inne wymagane prawem dokumenty w dniu dostawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, realizujący dostawy, zobowiązany jest wystawić dokument finansowy zawierający wartość wszystkich przedmiotów lub do dokumentu finansowego dołączyć szczegółową specyfikację zawierającą ceny jednostkowe poszczególnych przedmiotów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach