Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg
- Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
- Data zamieszczenia: 2020-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
ul. Wiejska 9
87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
REGON: 30232700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zozbrodnica.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów medycznych w celu doposażenia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną o parametrach i w ilościach podanych w formularzu parametrów technicznych (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie 1 – Centrala kardiologiczna i kardiomonitory 2) Zadanie 2 – Pompy infuzyjne strzykawkowe i objętościowe wraz ze stacjami dokującymi 3) Zadanie 3 – Respiratory - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1.1. Pakiet nr 1 – 5 000,00 zł. 1.2. Pakiet nr 2 – 4 000,00 zł. 1.3. Pakiet nr 3 - 9 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ. Formularz parametrów technicznych - wg załącznika nr 1A do SIWZ (wybrane formularze właściwe dla części (Pakietu), na które Wykonawca składa ofertę). Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.4.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy). Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. (jeżeli dotyczy). Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ). Katalogi techniczne oferowanych aparatów potwierdzające parametry techniczne Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp). Dokumenty są składane Zamawiającemu na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy z najwyżej ocenioną ofertą z terminem złożenia dokumentu nie krótszym niż 5 dni. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt V.4., V.5, V.6 i V.7 SIWZ muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłane za pośrednictwem platformy (platformazakupowa.pl) w postaci wiadomości. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne. Podmioty takie można znaleźć w rejestrze Ministra ds. informatyzacji prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji. Dopuszczalne jest złożenie w formie papierowej, o ile ofertę również złożono w formie papierowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Ginekologii zgodnie z Rządowym programem kompleksowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce na lata 2021-2023
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – aparat do masażu uciskowego – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – Ambu resuscytator – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu PomocySpołecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – ssak elektryczny
Dodano: 2023-12-10 - Zakup aparatów KTG w ramach realizacji projektu pn. "Doposażenie w sprzęt medyczny Oddziału Ginekologii, Położnictwa i Patologii Ciąży WSM im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy"
Dodano: 2023-11-28 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-11-26 - „Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji i DDD Szpitala WSOZ w Bydgoszczy” – 4
Dodano: 2023-11-03 - ZAKUP PRZENOŚNEGO APARATU USG DO PRACY W WARUNKACH OIT
Dodano: 2023-10-30 - ZAKUP SYSTEMU HOLTEROWSKIEGO EKG
Dodano: 2023-10-30 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-09-22