Przetargi.pl
Doposażenie w urządzenia zabawowe i komunalne Ogródka Jordanowskiego w parku im. marszałka J. Piłsudskiego w Łodzi.

Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie ogłasza przetarg

  • Adres: 94-030 Łódź, ul. Krzemieniecka 2B
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6385235 , fax. 042 6385234
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie
    ul. Krzemieniecka 2B 2B
    94-030 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6385235, fax. 042 6385234
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie w urządzenia zabawowe i komunalne Ogródka Jordanowskiego w parku im. marszałka J. Piłsudskiego w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w urządzenia zabawowe i komunalne Ogródka Jordanowskiego w parku im. marszałka J. Piłsudskiego w Łodzi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. : -posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. : -w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji placów zabaw albo ich doposażeniu w urządzenia zabawowe i komunalne o wartości każda robota na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto z podaniem dat ich wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca sporządzi wykaz wykonanych robót. -dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp; Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć ofertę (formularz w załączeniu) z następującymi załącznikami: załącznik nr 1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 Pzp. załącznik nr 2 Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1). załącznik nr 3 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub modernizacji placów zabaw albo ich doposażeniu w urządzenia zabawowe i komunalne o wartości każda robota na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł brutto z podaniem dat ich wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2) załącznik nr 4 Uprawnienia budowlane (wymienione w punkcie V.2 SIWZ) i zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.2). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w załączniku nr 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej winien być wystawiony w terminie analogicznym, jak termin określony dla odpowiadającego mu dokumentu wymienionego w załączniku nr 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oryginał dokumentu ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub kserokopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz wypełniają załącznik nr 6 do oferty, tj. Wykaz Wykonawców, którzy wspólnie będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich robót lub czynności, rzeczowo i finansowo. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków formalnych udziału w postępowaniu, dokumenty i oświadczenia o których mowa: w zał. 2 - musi złożyć każdy Wykonawca, w zał. 1 - Oświadczenie składane jest wspólnie przez Wykonawców (jedno wspólne Oświadczenie). Podwykonawcy: W przypadku, gdy części zamówienia będą realizować Podwykonawcy, należy w ofercie wskazać te części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Wszelkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach