Przetargi.pl
Doposażenie w sprzęt ratowniczy jednostki OSP z terenu gminy Turobin - zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Turobin

Gmina Turobin ogłasza przetarg

  • Adres: 23-465 Turobin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 833 343 , fax. 846 833 335
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turobin
    ul. Rynek 4
    23-465 Turobin, woj. lubelskie
    tel. 846 833 343, fax. 846 833 335
    REGON: 95036918400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugturobin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie w sprzęt ratowniczy jednostki OSP z terenu gminy Turobin - zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Turobin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Turobin. 2. Szczegółowy opis przedmiotu dostawy został określony w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów oraz nazwy producentów czy konkretnych modeli Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Samochód powinien być fabrycznie nowy. 7. W ramach przedmiotu zamówienia (w cenie ofertowej) wybrany wykonawca dostarczy poniższe dokumenty: 1)oryginał homologacji, kartę pojazdu, 2)instrukcje obsługi pojazdu i ew. innych zamontowanych urządzeń, 3)gwarancje producenta – książki gwarancyjne samochodu i wyposażenia dodatkowego, 4)inne instrukcje obsługi i gwarancje, 5)dokumentację niezbędną do rejestrowania samochodu, 6)wszelkie inne niezbędne licencje, dokumenty itp. jeżeli jest wymóg ich posiadania lub są niezbędne do właściwej obsługi przedmiotu zamówienia. Jeżeli którykolwiek z przedłożonych dokumentów będzie w języku obcym, należy dołączyć tłumaczenie na język polski. 8. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia obejmujący dostawę samochodu wraz z zabudową wynosi 24 miesiące licząc od daty wskazanej w protokole odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie wydłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesiące. Będzie to uwzględnione podczas oceny i badania ofert za zasadach określonych w pkt 18.2. 9. Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały oraz wszelkie prace, wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia udzielona jest na okres równy okresowi gwarancji. 10. Bieg okresów gwarancji i rękojmi rozpoczyna się: 1)w dniu następnym licząc od daty dokonanego odbioru przedmiotu zamówienia, a w przypadku gdy stwierdzono wady uniemożliwiające dokonanie odbioru (wady istotne) dnia następnego po potwierdzeniu usunięcia wszystkich takich wad, 2)dla wymienianych materiałów i urządzeń z dniem ich wymiany. 11. Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji lub rękojmi na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie określonym w pkt 4.9., jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu. 12. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, to Zamawiający może zlecić usunięcie ich stronie trzeciej na koszt Wykonawcy, zachowując przy tym wszelkie prawa wynikające z gwarancji. 13. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. 14. Wykonawca przeszkoli wskazanych przedstawicieli Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi pojazdu, jak i zainstalowanego osprzętu. 15. Samochód powinien spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ustawy, potwierdzone aktualnym świadectwem homologacji samochodu lub odpisem decyzji zwalniającej samochód z homologacji. 16. Samochód wraz z zabudową wodno-pianową powinien spełniać minimalne wymagania techniczno-użytkowe dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 według zaleceń Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej z dnia 12.04.2019 r. 17. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 18. Zadanie jest współfinansowane ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 6 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; 4) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach