Przetargi.pl
Doposażenie w sprzęt ratowniczy jednostek OSP z terenu Gminy Goraj – zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP w Hoszni Ordynackiej

Urząd Gminy Goraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-450 Goraj, ul. Bednarska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 858 002 , fax. 846 858 118
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goraj
    ul. Bednarska 1
    23-450 Goraj, woj. lubelskie
    tel. 846 858 002, fax. 846 858 118
    REGON: 54054100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggoraj.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie w sprzęt ratowniczy jednostek OSP z terenu Gminy Goraj – zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP w Hoszni Ordynackiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP w Hoszni Ordynackiej w ramach realizowanego zamówienia „Doposażenie w sprzęt ratowniczy jednostek OSP z terenu Gminy Goraj – zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla jednostki OSP w Hoszni Ordynackiej”. 2. Szczegółowy opis oraz warunki sprzętowe i techniczne przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ - Wymagania techniczne dla średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4. 3. Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1990) z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. 4. Pojazd powinien spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2010 r. Nr 85, poz. 553). 5. Pojazd powinien spełniać przepisy polskiej normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2. 6. Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 kwietnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2010 r. Nr 85, poz. 553). Świadectwo ważne na dzień odbioru samochodu. 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany rozmieścić i zamontować sprzęt posiadany przez OSP w Hoszni Ordynackiej. Sprzęt do zamocowania dostarczy Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto Wykonawca wraz z ofertą przedkłada: 1) wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ – Wymagania techniczne pojazdu, sporządzony wg wzoru Zamawiającego, 2) oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocników; należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 4) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona należy załączyć oryginał lub kserokopię poświadczoną przez notariusza (jeśli dotyczy), 5) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach