Przetargi.pl
„Doposażenie w niezbędne urządzenia wraz z uruchomieniem systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w trzech autobusach komunikacji miejskiej w Polkowicach”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00 , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2016-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. 3 Maja 51
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, fax. 76 746 90 30
    REGON: 2065202300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie w niezbędne urządzenia wraz z uruchomieniem systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w trzech autobusach komunikacji miejskiej w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w niezbędne urządzenia wraz z uruchomieniem Systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym w trzech autobusach komunikacji miejskiej w Polkowicach, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i na ustalonych w projekcie umowy warunkach. Wymagane są urządzenia wyposażenia dodatkowego Systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym współpracujące z infrastrukturą Zamawiającego w zakresie oprogramowania Centrum Nadzoru Ruchu (CNR). Zamawiający informuje, że dostawcą posiadanego oprogramowania dla Centrum Nadzoru Ruchu jest firma PZI Taran Sp. z o.o. Zaproponowany System dynamicznej informacji pasażerskiej musi współpracować z zainstalowanym u Zamawiającego „Systemem monitoringu”. Zamawiający dopuszcza tylko jedną kartę SIM w autobusie, która musi obsługiwać zarówno „System dynamicznej informacji pasażerskiej” jak i „System monitoringu autobusu”. Karty SIM i związane z tym opłaty zabezpiecza Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, który obejmuje: dostawę i montaż systemu (ewentualny niezbędny sprzęt komputerowy do uruchomienia systemu, oprogramowanie wraz z aktualizacjami, licencje), skonfigurowanie z posiadaną przez Zamawiającego dyspozytornią lub wymianę wyposażenia dyspozytorni na takie, na którym proponowany system będzie działał bez zarzutu, oraz uruchomienie Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w trzech autobusach oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich praw do zabudowanego i uruchomionego sprzętu oraz do dostarczonych i uruchomionych programów lub aplikacji. Wymagany okres sprawności i aktualności całości dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z aktualizacjami) min. 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48813200-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach