Przetargi.pl
Doposażenie trzech oddziałów przedszkolnych oraz organizacja i doposażenie dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Lutowiskach

Zespół Szkół w Lutowiskach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Lutowiska 45
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4610025 , fax. 13 4610025 w.19
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Lutowiskach
    Lutowiska 45 45
    38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie
    tel. 13 4610025, fax. 13 4610025 w.19
    REGON: 37118016700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolalutowiska.blogspot.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna urzędu gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie trzech oddziałów przedszkolnych oraz organizacja i doposażenie dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Lutowiskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż wyposażenia trzech oddziałów przedszkolnych i dwóch placów zabaw przy Szkole Podstawowej w Lutowiskach w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, realizowanego przez Gminę Lutowiska. Przedmiot zamówienia obejmuje: organizację i doposażenie dwóch placów zabaw w miejscowości Lutowiska tj. ułożenie 200 m2 bezpiecznej nawierzchni oraz dostawę i montaż: huśtawka wagowa - sztuk 2, huśtawka podwójna - 1 sztuka, zestaw wielofunkcyjny - sztuk 1,ławka - sztuk 1; oraz doposażenie trzech oddziałów przedszkolnych w sprzęt kuchenny, meble, wyposażenie klas, materiały dydaktyczne i plastyczne, programy komputerowe oraz sprzęt elektroniczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością sztuk poszczególnych elementów oraz ich parametrami znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji. Zamówienie obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, montażu oraz ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar. Wymagany minimalny termin gwarancji na wszystkie dostarczone elementy wynosi 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru. Dostarczone pomoce dydaktyczne, zabawki, wyposażenie i sprzęt muszą być nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placów-kach oświatowych i spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów oraz technologii wykonania użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne oraz wymagane standardy jakościowe i mogą być zastąpione przez inne równoważne, wymienione w ofercie z nazwy, jednak wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania (parametry) określone przez Za-mawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2000 zł Słownie: dwa tysiące złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach :pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się tylko i wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zespołu Szkół w Lutowiskach : Bieszczadzki Bank Spółdzielczy w Ustrzykach Dolnych nr rachunku: 75 8621 0007 2001 0006 9850 0001. Dowód wpłaty wadium na konto bankowe należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz do oferty należy dołączyć kopię właściwego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, a oryginał złożyć w odrębnej kopercie wraz z ofertą. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lutowiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach