Przetargi.pl
Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu pt. Dobry start w roku szkolnym 2012/2013

Gmina Baranów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-604 Baranów, Rynek 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7810400 , fax. 62 7810405
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów
    Rynek 21 21
    63-604 Baranów, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7810400, fax. 62 7810405
    REGON: 25085552900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu pt. Dobry start w roku szkolnym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Baranów w ramach realizacji projektu pt. Dobry start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowe wymagania związane z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu: 1) Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznej technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych; 2) Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem 3) Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty oraz 24 miesiące na sprzęt elektroniczny licząc od daty odbioru tego sprzętu, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach dla danej szkoły/szkół według załącznika nr 5 do SIWZ. 5) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego (faksem, telefonicznie lub pisemnie) o terminie dostawy co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w uzgodnionym z Zamawiającym dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00. 6) Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy szkoły. 7) Miejscem dostawy będą siedziby szkół: - dla części I - Zespół Szkół w Baranowie, ul. Rynek 20, 63-604 Baranów - dla części II - Szkoła Podstawowa w Grębaninie - Grębanin 87 63-604 Baranów - dla części III - Zespół Szkół w Donaborowie - Donaborów 91 63-604 Baranów; - dla części IV - Urząd Gminy w Baranowie ul. Rynek 21 63-604 Baranów. 8) Odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu końcowego odbioru dokona w imieniu Zamawiającego upoważniony przez Wójta Pracownik/Dyrektor szkoły Protokoły odbioru podpisane przez przedstawiciela Wykonawcy i właściwego Dyrektora szkoły lub upoważnionego pracownika będą podstawą do wystawienia faktury. 9) Termin płatności faktur ustala się przynajmniej na 14 dni od daty otrzymania ich przez Zamawiającego. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Oferty równoważne: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Zamawiający dopuści do stosowania tylko pomoce edukacyjne i sprzęt elektroniczny o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów produktu, w każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.baranow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach