Przetargi.pl
DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W POMOCE DYDAKTYCZNE ORAZ SPECJALISTYCZNY SPRZĘT SAL INTEGRACJI SENSORYCZNEJ

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOPOSAŻENIE SZKÓŁ W POMOCE DYDAKTYCZNE ORAZ SPECJALISTYCZNY SPRZĘT SAL INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa pomocy dydaktycznych oraz zakup, dostawa i montaż specjalistycznego sprzętu do sal integracji sensorycznej w ramach projektu „szkoły aktywnych zmysłów”, dla 7 szkół podstawowych zlokalizowanych na terenie Gminy Szubin: - Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego, Szubin; - Szkoła Podstawowa im. Andrzeja Grubby w Kołaczkowie; - Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Króla Władysława Jagiełły w Szubinie; - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kowalewie; - Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Turze; - Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wielkopolskich w Rynarzewie; - Szkoła Podstawowa im. Ziemi Pałuckiej w Królikowie. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe nieużywane, posiadało parametry techniczne, określone w szczegółowych opisach wyposażenia - załączniki do SIWZ, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz było wolne od wad fizycznych i prawnych. 3. Zamówienie podzielone jest na: 1) Część 1 – zakup pomocy dydaktycznych sal IS. Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 1 zawarty jest w załączniku 6.1 do SIWZ, 2) Część 2 – zakup sprzętu specjalistycznego sal IS. Szczegółowy opis wyposażenia dla Części 2 zawarty jest w załączniku 6.2 do SIWZ. 4. Wymagania zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorach umów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę. 2) Formularze cenowe wypełnione i podpisane przez wykonawcę 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach