Przetargi.pl
doposażenie Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w zestawy słuchawek i mikrofonów (800szt.) oraz wizualizery (110szt.) do wspomagania prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, Głogowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 48774579895 , fax. 48774047535
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, NIP: 7543077565 reprezentowane przez Lesława Tomczaka - Dyrektora Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu
    Głogowska 27
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 48774579895, fax. 48774047535
    REGON: 36518391100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzpwe.opolskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    doposażenie Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w zestawy słuchawek i mikrofonów (800szt.) oraz wizualizery (110szt.) do wspomagania prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: doposażenie Szkół Podstawowych z Aglomeracji Opolskiej w zestawy słuchawek i mikrofonów (800szt.) oraz wizualizery (110szt.) do wspomagania prowadzenia zdalnego kształcenia w związku z COVID-19 w ramach Projektu 9.1.2 Kreatywna Opolszczyzna -program twórczych metod kształcenia w szkołach Aglomeracji Opolskiej współfinansowanego ze środków RPO WO 2014 – 2020 z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Regionalny Zespół Placówek Wsparcia Edukacji w Opolu 2. Szczegółowy opis zawarty został w formularzu rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby dostawa sprzętu tj. słuchawek i mikrofonów (800szt.) oraz wizualizerów (110szt.) do siedziby Regionalnego Zespołu Placówek Wsparcia Edukacji, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole i odbywała się w obecności wyznaczonej osoby po stronie Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą spełniać łącznie następujące kryteria/być:  fabrycznie nowe (nie używane czy powystawowe),  wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 roku  nie refabrykowane,  nie mogą pochodzić z ekspozycji,  pierwszej jakości,  wprowadzone do obrotu,  odpowiadające obowiązującym normom,  posiadające odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa,  zgodne z zasadniczymi wymaganiami: tj. muszą posiadać deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub jego umocowanego przedstawiciela i/ lub oznakowane znakiem CE.  posiadać odpowiednią funkcjonalność, tj. spełniać swoje przeznaczenie  trwałe i estetyczne, np.: nie występują zarysowania, przebarwienia, pęknięcia ewentualnie inne uszkodzenia artykułu widoczne gołym okiem (odpowiednio do rodzaju artykułu), 3) Zamawiający zaznacza, że dostarczone rozwiązania mają być przyjazne i proste w użytkowaniu przez osoby nie posiadające wiedzy technicznej. Zaproponowane i wdrożone rozwiązania nie powinny wymagać od użytkownika specjalistycznej wiedzy, zarówno w zakresie samej obsługi jak i przygotowania do obsługi. 4) Sprzęt powinien być dostarczony, wniesiony przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego (osobę wyznaczoną przez Wykonawcę i działającą w jego imieniu) przy ul. Głogowskiej 27 w Opolu, w miejscu ustalonym z przedstawicielem Zamawiającego i na życzenie Zamawiającego rozpakowany i uruchomiony przez Wykonawcę celem sprawdzenia poprawności działania w zakresie zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. 5) Wykonawca elementy przedmiotu zamówienia dostarczy w oryginalnych opakowaniach producenta. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt. 7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji. 8) Za dostarczone elementy przedmiotu zamówienia (w tym ubezpieczenie, stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu protokolarnego odbioru zrealizowanego całego zamówienia przez Zamawiającego. W przypadku elementów szklanych Wykonawca winien odpowiednio zabezpieczyć przedmiot dostawy, tzn. w sposób uniemożliwiający potłuczenie się w/w elementów i odpowiednio oznakować opakowania (np. ostrożnie szkło). 9) Po dostawie i sprawdzeniu przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zostanie sporządzony protokół odbioru, którego data wykonania oznacza odbiór końcowy realizacji zadania oraz początek okresu gwarancji. Protokół sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, dla każdej ze stron po jednym egzemplarzu. Protokół odbioru stanowi potwierdzenie wykonanej dostawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia 100% dostarczonego przedmiotu zamówienia pod względem jego zgodności ze specyfikacją oraz przedstawioną ofertą w obecności Wykonawcy lub jego upoważnionego przedstawiciela. Sprawdzenie odbywać się będzie przy dostawie w miejscu, do którego Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 10) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia przy dostawie sprzętu dokumentacji w języku polskim, w tym: dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi, deklaracji zgodności, certyfikatów/ zaświadczeń normami określonymi w opisie oferowanego urządzenia. 11) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowany sprzęt został wycofany z produkcji lub nie jest dostępny z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Parametry nowego sprzętu należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowy sprzęt. 12) Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w ofercie (w formularzu rzeczowo-cenowym) pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowane elementy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone w specyfikacji. 13) Wykonawca zapewni termin gwarancji minimum 24 miesiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 2. Wykonawca załącza do oferty kalkulację - wypełniony formularz rzeczowo-cenowego – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (kalkulacja nie podlega uzupełnieniu). 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną