Przetargi.pl
Doposażenie szkół Gminy Słomniki w środki niezbędne do prowadzenia zajęć wykorzystywane w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania.

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 388 11 02 , fax. 0-12 388 21 02
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słomnikach
    ul. Kościuszki 64 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 0-12 388 11 02, fax. 0-12 388 21 02
    REGON: 12048982100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl/um
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie szkół Gminy Słomniki w środki niezbędne do prowadzenia zajęć wykorzystywane w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: doposażenie szkół Gminy Słomniki w środki niezbędne do prowadzenia zajęć wykorzystywane w ramach realizacji projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Słomniki z podziałem na zadania. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.1 - Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego- nr umowy WND-POKL.09.01.02-12-087/11. Zamówienie realizowane jest w trzydziestu dwóch zadaniach: Pomoce dydaktyczne na zajęcia dodatkowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Smrokowie: 1. ZADANIE I-pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla Szkoły Podstawowej w Smrokowie - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 2. ZADANIE II -pomoce dydaktyczne - sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Smrokowie - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 3. ZADANIE III -pomoce dydaktyczne do zajęć dodatkowych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla Szkoły Podstawowej w Smrokowie - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ 4. ZADANIE IV-pomoce dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla Szkoły Podstawowej w Smrokowie - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ 5. ZADANIE V-pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla Szkoły Podstawowej w Smrokowie - zgodnie z załącznikiem nr 12 do SIWZ Pomoce dydaktyczne na zajęcia dodatkowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Prandocinie: 6. ZADANIE VI- pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla Szkoły Podstawowej w Prandocinie:- zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ 7. ZADANIE VII- pomoce dydaktyczne - sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Prandocinie:- zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ 8. ZADANIE VIII- pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla Szkoły Podstawowej w Prandocinie:- zgodnie z załącznikiem nr 15 do SIWZ 9. ZADANIE IX-pomoce dydaktyczne na zajęcia wyrównawcze dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla Szkoły Podstawowej w Prandocinie:- zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ 10. ZADANIE X-pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych matematycznie dla Szkoły Podstawowej w Prandocinie:- zgodnie z załącznikiem nr 17 do SIWZ 11. ZADANIE XI-pomoce dydaktyczne na zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych przyrodniczo dla Szkoły Podstawowej w Prandocinie:- zgodnie z załącznikiem nr 18 do SIWZ 12. ZADANIE XII- pomoce dydaktyczne - materiały biurowe dla Szkoły Podstawowej w Prandocinie:- zgodnie z załącznikiem nr 19 do SIWZ Pomoce dydaktyczne na zajęcia dodatkowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu: 13. ZADANIE XIII- pomoce dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu - zgodnie z załącznikiem nr 20 do SIWZ 14. ZADANIE XIV- pomoce dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu - zgodnie z załącznikiem nr 21 do SIWZ 15. ZADANIE XV- pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu - zgodnie z załącznikiem nr 22 do SIWZ 16. ZADANIE XVI -pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu - zgodnie z załącznikiem nr 23 do SIWZ Pomoce dydaktyczne do zajęć dodatkowych w Szkole Podstawowej w Waganowicach: 17. ZADANIE XVII -pomoce dydaktyczne do zajęć z gimnastyki korekcyjnej dla SzkołyPodstawowej w Waganowicach - zgodnie z załącznikiem nr 24 do SIWZ 18. ZADANIE XVIII- pomoce dydaktyczne do zajęć artystycznych dla SzkołyPodstawowej w Waganowicach - zgodnie z załącznikiem nr 25 do SIWZ 19. ZADANIE XIX- pomoce dydaktyczne- sprzęt elektroniczny dla SzkołyPodstawowej w Waganowicach - zgodnie z załącznikiem nr 26 do SIWZ 20. ZADANIE XX -pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla SzkołyPodstawowej w Waganowicach - zgodnie z załącznikiem nr 27 do SIWZ 21. ZADANIE XXI- pomoce dydaktyczne do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla SzkołyPodstawowej w Waganowicach - zgodnie z załącznikiem nr 28 do SIWZ 22. ZADANIE XXII- pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu dla SzkołyPodstawowej w Waganowicach - zgodnie z załącznikiem nr 29 do SIWZ 23. ZADANIE XXIII- pomoce dydaktyczne do zajęć rozszerzających dla dzieci wykazujących zainteresowania przyrodnicze dla SzkołyPodstawowej w Waganowicach - zgodnie z załącznikiem nr 30 do SIWZ Pomoce dydaktyczne na zajęcia dodatkowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Kacicach: 24. ZADANIE XXIV- pomoce dydaktyczne na zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla Szkoły Podstawowej w Kacicach:- zgodnie z załącznikiem nr 31 do SIWZ 25. ZADANIE XXV- pomoce dydaktyczne na zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla Szkoły Podstawowej w Kacicach - zgodnie z załącznikiem nr 32 do SIWZ 26. ZADANIE XXVI- pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla Szkoły Podstawowej w Kacicach - zgodnie z załącznikiem nr 33 do SIWZ 27. ZADANIE XXVII -pomoce dydaktyczne do zajęć gimnastyki korekcyjnej dla Szkoły Podstawowej w Kacicach - zgodnie z załącznikiem nr 34 do SIWZ 28. ZADANIE XXVIII- pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania teatralne dla Szkoły Podstawowej w Kacicach - zgodnie z załącznikiem nr 35 do SIWZ 29. ZADANIE XXIX- pomoce dydaktyczne- sprzęt elektroniczny dla Szkoły Podstawowej w Kacicach - zgodnie z załącznikiem nr 36 do SIWZ Pomoce dydaktyczne na zajęcia dodatkowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Słomnikach: 30. ZADANIE XXX- pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających aktywność twórczą- artykuły biurowe dla Szkoły Podstawowej w Słomnikach - zgodnie z załącznikiem nr 37 do SIWZ 31. ZADANIE XXXI- pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających aktywność twórczą biurowe dla Szkoły Podstawowej w Słomnikach - zgodnie z załącznikiem nr 38 do SIWZ. 32. ZADANIE XXXI- pomoce dydaktyczne -sprzęt elektroniczny/oprogramowanie biurowe dla Szkoły Podstawowej w Słomnikach - zgodnie z załącznikiem nr 39 do SIWZ Wszystkie artykuły mają być: fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowane oraz spełniające wszelkie wymagania wyrobów określone prawem polskim, które mają do tego wyrobu zastosowania. 1. Podane w formularzu cenowym ilości są ilościami określonymi w oparciu o przewidywaną do zużycia w okresie trwania umowy ilość poszczególnego asortymentu. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu i ilości zamówionych artykułów oraz rezygnacji z zamówienia niektórych pozycji wymienionych w formularzu cenowym w całości lub części jeśli będzie to związane z prawidłową realizacją zamówienia. 3. Zamawiający wymaga zapewnienia realizacji dostawy wszystkich wymienionych w formularzu cenowym pozycji produktów, brak którejkolwiek pozycji będzie równoznaczny z odrzuceniem oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać własnym transportem i na własny koszt przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego . 5. Stwierdzenie, że artykuł nie jest zgodny z ofertą skutkować będzie dla Wykonawcy wymianą artykułu na zgodny z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia. 6. Produkty mają być objęte gwarancją nie krótszą niż gwarancja producenta. 7. W przypadku wyboru oferty wykonawca dostarczać będzie towar zgodny z wypełnionym formularzem cenowym przez okres trwania umowy. 8. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający, dopuszcza dostawę artykułów równoważnych tzn. takich które posiadają parametry nie gorsze niż parametry produktów wskazanych opisie przedmiotu zamówienia. 10. Jeżeli w szczegółowym opisie zamówienia wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów, Zamawiający informuje, że dopuszcza dostawę produktów jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do oryginału produkowanego przez producentów wskazanych w opisie. 11. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego, faksowego lub zamówienia w formie elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/um/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach