Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Jesionowa 27
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0 23 673 72 72 , fax. 0 23 673 72 72 wew. 31
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie
ul. Jesionowa 27 27
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 0 23 673 72 72, fax. 0 23 673 72 72 wew. 31
REGON: 13021458800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie szatni Miejskiego Zespołu Szkół nr 1 w Ciechanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa : - szafki odzieżowe z ławeczką ; Szafka ubraniowa na stelażu z ławką (segmenty szer. 400 mm z dodatkowym podziałem) Wymiary s/g/h: 810x500/815x2090 mm ,Ilość segmentów: 2 samodzielnie zamykane na klucz bębenkowy ,zawiasy wewnętrzne + usztywniane drzwi zapobiegające włamaniu ,wyposażenie -półka,drążek na wieszaki ,2 haczyki na recznik,wywietrzniki na strnonie przedniej drzwiczek do odparowania wilgoci ,Stalowy stelaż z ławką o wymiarach zewn. W 420 x G 815 mm, w tym głębokość siedziska 315 mm., całość malowana lakierem proszkowym ,kolor do uzgodnienia Siedzisko z wysokiej jakości lakierowanego drewna (drzewa liściastego) - ławko-wieszak : Konstrukcja ławko-wieszaka wykonana jest z profili stalowych zamkniętych ,malowanych lakierem proszkowym (kolor do uzgodnienia ) Siedzisko wykonane z drewnianych listew ( drzewo lisciaste) malowanych lakierem bezbarwnym. Wysokość ławki - 40 cm (+/-10% ), szerokość siedzenia - 32 cm (+/- 10%) . Ławko-wieszak posiada półkę na obuwie wykonaną z listew drewnianych (drzewo liściaste) . Wieszaki wyposażone są w haki w rozstawie 15 cm. o wymiarach :długość -1500 x wysokość 1700 (+/- 10 %) - szafki odzieżowe z ławeczką - 16 kpl - ławko-wieszak - 6 kpl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wdium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Wzór umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip.republika.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach wyposażenia meblowego ruchomego do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - DZ/07/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż na wyznaczonych stanowiskach wyposażenia meblowego ruchomego do nowoutworzonego Centrum Leczenia Mukowiscydozy w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa mebli i wyposażenia dla Oddziału Intensywnej Terapii - 5 pakietów
Dodano: 2016-05-31 - Wykonanie i dostawa urn wyborczych na potrzeby m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-25 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask
Dodano: 2016-05-25 - Zakup wyposażenia dla projektu pn. Przebudowa części budynku głównego oraz zakup wyposażenia Mazowieckiego Centrum Rehabilitacji STOCER Sp.z o.o.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa urn wyborczych dla Gminy Magnuszew.
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask.
Dodano: 2016-04-27 - Wyposażenie Multimedialnej Strefy Obsługi Pasażera w budynku Centrum Komunikacyjnego w Legionowie - II etap
Dodano: 2016-03-24 - Dostawę wyposażenia Pracowni leków cytostatycznych i Kliniki Geriatrii (12/PN/2016/MO)
Dodano: 2016-03-18