Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Targowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 74 22 738 , fax. 0-62 74 22 738
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Targowa 1 1
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 74 22 738, fax. 0-62 74 22 738
REGON: 00334087700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie stołówek szkolnych i przedszkolnych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu elektrycznego - obejmuje doposażenie stołówek szkolnych i przedszkolnych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w zmywarki do naczyń, patelnię gazową, patelnie elektryczne, piekarnik elektryczny, kotleciarki elektryczne, naleśniarki podwójne, szafy chłodnicze podblatowe, gofrownice, frytkownice pojedyńcze, lodówki do próbek żywieniowych, szafy chłodnicze, zamrażarki skrzyniowe, miksery ręczne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 2 - Dostawa akcesorii kuchennych - obejmuje doposażenie stołówek szkolnych i przedszkolnych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w termosy stalowe z przyciskiem, garnki ze stali nierdzewnej do duszenia z pokrywką, garnki ze stali nierdzewnej z pokrywką około 72 litrów, 37 litrów i 100 litrów, baterie ze spryskiwaczem i wylewką, miski ze stali nierdzewnej, chochle monoblok, talerze płytkie, talerze głębokie - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 3 - Dostawa stołów i wózków ze stali nierdzewnej - obejmuje doposażenie stołówek szkolnych i przedszkolnych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w stoły przyścienne z półką, wózki ze stali nierdzewnej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 4 - Dostawa krzeseł do stołówek szkolnych - obejmuje doposażenie stołówek szkolnych i przedszkolnych prowadzonych przez Miasto i Gminę Pleszew w krzesła - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 2 do SIWZ). 2)Oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór dokumentu jest dodatkiem nr 3 do SIWZ). 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny Zamawiający uzna dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert musi zostać opatrzone przez właściwy urząd gminy adnotacją o aktualności danych zawartych w zaświadczeniu i datą.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pleszew.pl (patrz: Zamówienia Publiczne/ Przetarg nieograniczony MGOPS.343-1/09).
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną