Przetargi.pl
Doposażenie sal matematyczno-przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w msc Samsonów i Tumlin oraz informatycznych w Szkołach Podstawowych w msc Samsonów, Tumlin, Zagnańsk i Kajetanów

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie sal matematyczno-przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w msc Samsonów i Tumlin oraz informatycznych w Szkołach Podstawowych w msc Samsonów, Tumlin, Zagnańsk i Kajetanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu, pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego do czterech szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy Zagnańsk. Zamówienie obejmuje transport sprzętu na miejsce przeznaczenia oraz konfigurację i uruchomienie zakupionego wyposażenia. Zamówienie realizowane w ramach projektu: Rozwój edukacji podstawowej w Gminie Zagnańsk z uwzględnieniem infrastruktury sportowej. 3.1 Zadanie 1 obejmuje: Doposażenie pracowni matematyczno – przyrodniczych w Szkołach Podstawowych w Samsonowie i Tumlinie: 3.2. Zadanie 2 obejmuje: Doposażenie pracowni informatycznych w Szkołach Podstawowych w: Samsonowie, Tumlinie, Zagnańsku i Kajetanowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zdania nr 1 i 2, zawierający rodzaj, ilość sprzętu, parametry techniczne i miejsce dostawy jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.3. Warunki Zamawiającego dot. Przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest fabrycznie nowy, aktualnie produkowany na rynku ( rok produkcji nie wcześniejszy niż 2018 r, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełnia wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). b) wszystkie dokumenty dostarczone do przedmiotu zamówienia musza być sporządzone w języku polskim, w formie drukowanej, c) w ramach zaoferowanej ceny wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego, wraz z montażem i uruchamianiem – przedmiot zamówienia musi być gotowy do użytkowania. 3.4 Wykonawca ustali z Dyrektorem szkoły (lub innym pracownikiem szkoły wskazanym przez Dyrektora) z wyprzedzeniem, co najmniej 3dniowym dokładny termin dostawy (dzień, godzinę). Dostawy winny być realizowane wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00, z wyłączeniem sobót, bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Dyrektora szkoły. 3.5 Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w sposób umożliwiający działalność szkoły i zabezpieczyć przed dostępem osób niepowołanych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla pracowników szkół z zakresu obsługi i działania dostarczonych urządzeń. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3.6. Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia posiadał w widocznym miejscu oznakowanie (np. w formie naklejki- projekt do uzgodnienia z Zamawiającym) zgodne z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji promocji” dostępnym na stronie internetowej: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r. 3.7. Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w załączniku nr 2 do SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ jest odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 „Pzp”, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.8. Warunki dostawy i gwarancji: 3.8.1. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące. Liczony jest od daty odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. 3.8.2. Z uwzględnieniem postanowień ust. 1, gwarancja Wykonawcy obejmuje dobrą jakość, prawidłowe działanie dostarczonego Przedmiotu Zamówienia oraz właściwości wskazane w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). W szczególności za wady objęte gwarancją Wykonawcy uważa się wszelkie wady Przedmiotu Zamówienia (lub jej elementów, podzespołów), w tym: wady produkcyjne zwłaszcza wynikające z wad materiałowych, wady konstrukcyjne, wady wykonania, inne wady powstałe z przyczyn tkwiących w dostarczonej rzeczy, a także wszelkie inne uszkodzenia lub zaburzenia prawidłowego funkcjonowania rzeczy powstałe w toku normalnej eksploatacji Przedmiotu Zamówienia. 3.8.3. Udzielona gwarancja i rękojmia obejmują wszystkie elementy dostarczonego wyposażenia oraz sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji. 3.8.4. W ramach gwarancji Wykonawca zapewni autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany części na nową, w przypadku gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu. 3.8.5. W przypadku 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad. 3.8.6. Jeżeli czas naprawy sprzętu przekroczy 2 tygodnie wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na ten czas sprawne technicznie urządzenie zastępcze. 3.8.7. Karta gwarancyjna dostarczona przez zamawiającego nie może nakładać na Zamawiającego dodatkowych zobowiązań finansowych i materialnych, które by uzależniały uprawnienia do udzielonej gwarancji. 3.8.8. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3.9 Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu dla żadnego z zadań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, z których wynika uprawnienie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym;Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia. Wymagana forma – oryginał 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ Wymagana forma – oryginał.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach