Przetargi.pl
Doposażenie remiz Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Dębnica Kaszubska

Gmina Dębnica Kaszubska ogłasza przetarg

  • Adres: 76-248 Dębnica Kaszubska, ks. Antoniego Kani
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
  • Data zamieszczenia: 2018-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębnica Kaszubska
    ks. Antoniego Kani 16a
    76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie
    tel. 59 81-31-623, , fax. 59 81 31 634
    REGON: 77097980300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu, http://ug.debnicakaszubska.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie remiz Ochotniczej Straży Pożarnej w Gminie Dębnica Kaszubska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Motarzynie i Dębnicy Kaszubskiej w ramach projektu pn. „Doposażenie jednostek OSP powiatu słupskiego działających w ramach KSRG”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 11 Środowisko, Działanie 11.1. Ograniczanie zagrożeń naturalnych. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: ZADANIE 1 - Zakup i dostawa sprzętu Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę: a) 1 pilarki łańcuchowej do drewna, b) 1 silnika do łodzi, c) 2 motopomp, d) 1 turbowentylatora, e) 1 pompy szlamowej, f) 2 defibrylatorów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z transportem nowego sprzętu do jednostek OSP w Motarzynie i Dębnicy Kaszubskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.1. do SIWZ. ZADANIE 2 - Zakup i dostawa ubrań specjalnych Przedmiot zadania obejmuje zakup i dostawę: a) 16 kompletów ubrań specjalnych, w skład których wchodzi: ubranie specjalne (kurtka i spodnie), hełm strażacki, buty skórzane specjalistyczne, rękawice, kominiarka strażacka oraz komplet łączności podhełmowej, b) 2 kombinezonów do akcji w wodzie. Szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera załącznik nr 5.2. do SIWZ. 3. Do każdego sprzętu i ubrania musi być dołączony opis parametrów technicznych i ochronnych wraz z instrukcją użytkowania w języku polskim oraz warunki gwarancji i konserwacji. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji na dostarczony sprzęt i ubranie wynosi 24 miesiące. 5. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 6. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1. lub 2.2. do SIWZ w zależności od numeru zadania, na realizacje którego Wykonawca składa swoją ofertę; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach