Przetargi.pl
„Doposażenie Pracowni Urządzeń Techniki Komputerowej, Pracowni Lokalnych Sieci Komputerowych i Sieciowych Systemów Operacyjnych, Pracowni Aplikacji Internetowych, Pracowni i Warsztatów Szkolnych ZSP 2 w Łowiczu oraz realizacja zadań, w ramach projektu pn.: „Stawiamy na zawodowców””

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 99400 Łowicz, ul. Blich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 373 705 , fax. 46 8373377, 8373705
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
    ul. Blich 10
    99400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 373 705, fax. 46 8373377, 8373705
    REGON: 9446100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie Pracowni Urządzeń Techniki Komputerowej, Pracowni Lokalnych Sieci Komputerowych i Sieciowych Systemów Operacyjnych, Pracowni Aplikacji Internetowych, Pracowni i Warsztatów Szkolnych ZSP 2 w Łowiczu oraz realizacja zadań, w ramach projektu pn.: „Stawiamy na zawodowców””
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie jest realizowane ramach projektu „Stawiamy na zawodowców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie dla Osi: XI.3 Kształcenie zawodowe. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego sprzętu komputerowego wraz z jego rozmieszczeniem, instalacją, uruchomieniem oraz dostawa, udzielenie licencji, instalacja i wdrożenie oprogramowania w ramach realizacji projektu. Obowiązkiem Wykonawcy jest uruchomienie przedmiotu zamówienia w środowisku informatycznym Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć także nowe, niepowystawowe wyposażenie: Pracowni urządzeń techniki komputerowe oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych, oprogramowanie dla celów edukacyjnych w zakresie gastronomi, dostarczyć podręczniki edukacyjne i ubrania robocze. Dostarczony przedmiot zamówienia - określony w załączniku nr 8 litera od A, B, C, D, E do SIWZ - musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących Części zamówienia od Nr 1 do 5: 1. Dostawa podręczników z zakresu agroturystyki – Zadanie 1 – Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu agroturystyki (z kierunków T. agrobiznesu, T. mechanizacji rolnictwa) 2. Dostawa ubrań roboczych dla stażystów / praktykantów – Zadanie 3 – Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu logistyki: kurs kierowców wózków jezdniowych (z kierunków T. logistyk, T. mechanizacji rolnictwa, Mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych), 3. Dostawa, instalacja i uruchomienie programu komputerowego wspomagającego wykonywanie zadań produkcyjnych na urządzeniu w budynku Zamawiającego – Zadanie nr 6: Doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych oraz Technik Mechanizacji Rolnictwa”, oraz Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 7: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracowni urządzeń techniki komputerowej oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych oraz Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 8: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracownia aplikacji internetowych. 4. Dostawa podręczników - Zadanie 3 – Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu logistyki: kurs kierowców wózków jezdniowych (z kierunków T. logistyk, T. mechanizacji rolnictwa, Mechanik operator pojazdów i maszyn rolniczych), 5. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja i uruchomienie sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 7: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracowni urządzeń techniki komputerowej oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych Dostarczony sprzęt komputerowy, elektroniczny i elektryczny musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, musi być objęty co najmniej 24 miesięcznym okresem gwarancji. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie dostarczyć dla wszystkich oferowanych urządzeń opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy funkcjonalne, fotografie, karty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności itp. - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania - części którego dotyczy. Załączone opisy, dokumenty mają umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Dostarczony sprzęt (komputerowy) musi spełniać następujące warunki: a) posiadać deklaracje CE, b) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, c) w przypadku komputerów, urządzeń peryferyjnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, d) dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, e) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, f) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż 2 lata (24 miesiące). Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia, z podziałem na Części od Nr 1 do Nr 5 znajduje się w Załączniku nr 8 litera A, B, C, D, E – do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. Oznaczenie wg CPV: Część 1 i 5: 22111000-1 Podręczniki szkolne Część 2: 18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 18140000-2 Dodatki do odzieży roboczej Część 3: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego oraz 30213300-8 Komputery biurkowe, 30232110-8 Drukarki laserowe, 30232130–4 Kolorowe drukarki atramentowe, 32570000-9 Urządzenia łączności, 30232000-4 Sprzęt peryferyjny Część 5: 42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 31720000-9 Urządzenia elektromechaniczne, 33124100-6 - urządzenia diagnostyczne, 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne, 31711500-8 - Części podzespołów elektronicznych. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 2) Ustawy – dotyczy Części Nr 3. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, z wyjątkiem części zastrzeżonej do bezpośredniego wykonania przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1.1. Dla części Nr 1: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.2. Dla części Nr 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.3. Dla części Nr 3: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100) 1.4. Dla Części Nr 4: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 1.5. Dla Części Nr 5: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej, w Łowiczu nr rachunku: 06 9288 0001 0004 4916 2000 0030 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Sekretariacie Budynek A przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach