Centrum Kształcenia Praktycznego w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Kościuszki 5b
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 3626253 , fax. 48 3626253
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Praktycznego w Radomiu
ul. Kościuszki 5b 5b
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 3626253, fax. 48 3626253
REGON: 67089083900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckp.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Miasta Radomia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pracowni programowania CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Radomiu w roku szkolnym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa frezarki dla potrzeb edukacyjnych w Centrum Kształcenia Praktycznego w Radomiu wraz z jej uruchomieniem w siedzibie zamawiającego oraz przeszkoleniem nauczycieli zamawiającego w zakresie obsługi w ramach ceny oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Gwarancja - minimum 12 miesięcy gwarancji dostawcy sprzętu od daty odbioru końcowego. Czas przywrócenia ciągłości pracy dostarczonego sprzętu musi być nie dłuższy niż 3 dni robocze, od momentu zgłoszenia awarii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 426230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. a) w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zamawiający wymaga przedłożenia zaświadczeń o nie zaleganiu wykonawcy z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt. IX. 1. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt. IX.2. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt. IX.3. SIWZ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, zamawiający dokona na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt XI SIWZ metodą spełnia / nie spełnia z uwzględnieniem przepisu art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego z postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ich oferty uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. W przypadku gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywała się przy udziale udostępnionych wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Inne dokumenty składane wraz z wypełnionym formularzem oferty: 1. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie), o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckp.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa frezarki sterowanej komputerowo wraz z wyposażeniem i narzędziami. Postępowanie nr WEiTI/42/BZP/2016/IRTM3
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa zestawu urządzeń do wykonywania prototypów PCB dla Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa frezarki numerycznej do płytek PCB Postępowanie nr WEiTI/186/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa do siedziby Zamawiającego bramowego plotera przemysłowego CNC - szt. 1
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa frezarki numerycznej do płytek PCB Postępowanie nr WEiTI/61/S/ZP/2015/1030
Dodano: 2015-09-24 - Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej frezarki konsolowej - 1 szt.
Dodano: 2015-08-26 - DOSTAWA FREZARKI Z WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2014-12-16 - dostawa do siedziby Zamawiającego bramowego plotera przemysłowego CNC - szt. 1
Dodano: 2014-10-15 - Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego, profesjonalnego wyposażenia do pracowni obrabiarek sterowanych numerycznie CNC w Centrum Kształcenia Praktycznego w Warszawie, ul. Mińska 1/5
Dodano: 2014-10-03 - Zakup i dostawa obrabiarki frezującej w związku z realizacją projektu Modernizacja i budowa nowej infrastruktury naukowo badawczej Wojskowej Akademii Technicznej i Politechniki Warszawskiej na potrzeby wspólnych numeryczno-doświadczalnych badań lotniczych silników turbinowych Nr POIG.02.02.00-14-022/09 dla Instytutu Techniki Lotniczej i Mechaniki Stosowanej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2014-10-03