Przetargi.pl
„Doposażenie pracowni i warsztatów szkolonych w Szkole Branżowej I stopnia oraz Szkole Przyspasabiającej do Pracy w ramach projektu pn.: „Samodzielni w życiu i w pracy” – gastronomia”

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Powstańców 1863 R.
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 375 772 , fax. 468 375 712
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
    ul. Powstańców 1863 R.
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 375 772, fax. 468 375 712
    REGON: 19724400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://soswlowicz.szkolnastrona.pl/bip/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna JST, szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Doposażenie pracowni i warsztatów szkolonych w Szkole Branżowej I stopnia oraz Szkole Przyspasabiającej do Pracy w ramach projektu pn.: „Samodzielni w życiu i w pracy” – gastronomia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zadania nr 10: Wyposażenie/Doposażenie pracowni i warsztatów szkolonych w Szkole Branżowej I stopnia oraz Szkole Przyspasabiającej do Pracy. Typ projektu 1c) w ramach projektu pn.: „Samodzielni w życiu i w pracy”. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostawy wyposażenia gastronomicznego, w tym termometrów różnego rodzaju, wag pomiarowych, garnków, mis, patelni, rondli, wałków, tarek, szatkownic, kompletów obiadowych, szklanek, filiżanek, noży, termosów i innego drobnego wyposażenia gastronomicznego w ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z uwagi na obszerny opis, zawarty jest w załączniku Nr 6 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany będzie - zgodnie z § 9 ust. 6 SIWZ dostarczyć dla oferowanego wyposażenia opis oferowanych produktów potwierdzający spełnianie WSZYSTKICH parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów, funkcjonalne, fotografie itp., w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie modelu / numeru katalogowego producenta dla oferowanych produktów. W przypadku gdy producent nie nadaje nazw / numeru katalogowego dla produktu, wówczas Wykonawca na żądanie Zamawiającego dołączy oświadczenie, iż producent nie nadaje tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania – pozycji której dotyczy. Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wszystkich wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych. Dostarczone wyposażenie musi posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w §6 SIWZ, z zastrzeżeniem okresu gwarancji wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pozycji wyposażenia. Dostarczone wyposażenie gastronomiczne i stołowo-kuchenne musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, musi być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia produktu w razie powzięcia uzasadnionych wątpliwości. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych produktów do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie i sprawdzenia poprawności działania danego produktu. Oznaczenie wg CPV: 39.70.00.00-9 - sprzęt gospodarstwa domowego, 39.22.10.00-7 sprzęt kuchenny, 39.22.00.00-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe, 39.22.120.0-9 – Zastawa stołowa UWAGA: Ilekroć w dokumentacji przetargowej, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1.000,00 PLN, (słownie: jeden tysiąc złotych zero groszy). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: 45 1600 1462 1823 7540 1000 0003 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w Sekretariacie SOSW – w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 10. W przypadku gdy wadium wnoszone będzie w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji musi wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie. 1.5. potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach